ماجرای درگیری در لیگ فوتبال برتر زیر ۱۸ سال در بهمئی چه بود؟

یاسوج - ایرنا - چند روز گذشته دیداری بین ۲ تیم زیر ۱۸ سال فوتبال مس کرمان با تیم شاهین شهرستان بهئمی به عنوان میزبان و از هفته پنجم این مسابقات در ورزشگاه شهر لیکک این شهرستان برگزار شد که این بازی به درگیری بین چندتن از بازیکنان و کادر فنی دو تیم منجر شد.

خبرنگار ایرنا در همین زمینه و برای روشنگری ماجرای این درگیری با مسئولان اجرایی بهمئی و هیات فوتبال این شهرستان گفت و گو کرد که اگر چه مسئولان محلی از برگزاری این مسابقه و ماجرای درگیری اظهار بی اطلاعی کردند اما رئیس هیات فوتبال بهمئی مدعی است که شروع ایجاد تنش در این بازی از سوی تیم مس کرمان بود.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بهمئی در این زمینه گفت: این بازی از هفته پنجم لیگ برتر فوبتال زیر ۱۸سال و به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد.

قباد عسکری بیان کرد: بازی تا لحظات پایانی به خوبی پیش می رفت اما در دقایق پایانی بازی بودیم که درگیری کوچکی بین یکی و دو بازیکن مس کرمان با شاهین بهمئی رخ داد.

او گفت: شاهدان عینی و همچنین ناظر داوری نیز می توانند شهادت دهند که شروع کننده درگیری و ایجاد تنش ابتدا از سوی بازیکنان تیم مس کرمان بود و با هجوم و درگیری با بازیکنان تیم شاهین بازی به درگیری و زد و خودرد بین بازیکنان کشید.

عسکری یادآور شد: در همین حین و با شروع درگیری یکی از بازیکنان تیم شاهین ضربه ای به صورت یکی از بازیکنان تیم مس کرمان می زند و کادر تیم شاهین نیز در حال جدا کردن و آرام کردن فضا و تذکر به این بازیکن بودند که در همین حین با هجوم کادر فنی تیم مقابل مواجه شدند.

عسکری گفت: با توجه به تنش ایجاد شده و گسترش آن در سطح دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم ها، نیروهای پلیس حافظ نظم در مجموعه ورزشی وارد عمل شده و با دعوت طرفین به آرامش، اوضاع را کنترل و آرامش را برقرار کردند.

وی تصریح کرد: تیم شاهین بهمئی در لیگ برتر زیر ۱۸ سال یکی از نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است که با قرار داشتن در رده دوم جدول رده بندی وضعیت قابل قبولی در این مسابقات دارد.

کهگیلویه وبویراحمد با داشتن هفت تیم در لیگ های مختلف کشوری وضعیت مناسبی نسبت جمعیت خود در رشته محبوب فوتبال دارد.

تیم نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد یکی از شاخص ترین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال است.

شهرستان گرمسیری بهمئی با مرکزیت شهرلیکک در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha