بازپُرس پرونده شایعه تبرئه شکارچیان متخلف کوهستان امروله را تکذیب کرد

کرمانشاه - ایرنا - بازپُرس پرونده شکارچیان بزه‌کوهی و۲ بره‌ آن، گفت: تبرئه شکارچیان متخلف کوهستان امروله در کنگاور کذب بوده و برابر قانون با آنها برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

«میثم شورچه» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: توجه به بحث محیط زیست، حیات وحش و منابع طبیعی از مواردی بوده که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صحنه تاکید کرد: در این راستا توجه به منویات رهبری در این زمینه لازم الاجرا بوده و باید به آن عمل کنیم.

بازپرس دادسرای‌عمومی و انقلاب شهرستان صحنه همچنین با اشاره به ورود جدی دستگاه قضایی در بحث برخورد با شکارچیان متخلف گفت: در موضوع شکارچیان متخلف بزکوهی و ۲ بره‌اش، پس از تشکیل پرونده قضایی با قرار تأمین کیفری مناسب روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر متهمین و بررسی ابعاد دقیق موضوع ادامه دارد، عنوان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با شکارچیان غیرمجاز جدیست و بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

بازپرس دادسرای‌ عمومی و انقلاب شهرستان صحنه در خاتمه با تاکید بر اینکه محیط زیست میراث مشترک بشریت و وظیفه همگان حفاظت و صیانت از آن است، گفت: توقع داریم شکارچیان اسلحه‌های خود را زمین گذاشته و به همراه مردم و مسئولان همیار طبیعت و محیط زیست باشند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر چندشکارچی بی‌رحم اقدام به شکار یک راس بزکوهی و ۲بره شیرخوار آن در منطقه حفاظت شده امروله ودالاخانی کردند که با پیگیری اداره محیط زیست شهرستان کنگاور، شکارچیان دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی در دادگستری شهرستان صحنه، روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha