۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85304295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری ۲ هزار جلد کتاب به مناطق محروم اهدا کردند

شهرکرد -ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس ابتدایی مناطق محروم در استان گفت: در این پویش بیش‌ از ۲ هزار جلد کتاب درسی و کمک درسی از طرف دانش‌آموزان جمع‌آوری و به مناطق محروم اهدا شد.

غلامعلی خدیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های کلاسی در مدارس ابتدایی مناطق محروم استان همزمان با هفته کتاب استان اجرا شد تا دانش‌آموزان کتاب‌های خوانده شده یا کتاب‌های تازه‌ای که خریداری کرده‌اند و متناسب با کودکان هم‌سن و سال خودشان است را به مدرسه تحویل دادند.

به گفته وی، پس از پالایش و طبقه‌بندی کتاب‌ها بر اساس رده‌های سنی(الف، ب، ج و د) به اداره کل تحویل داده می‌شود و سپس در قالب کاروان دانایی به مناطق محروم ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های مدارس و کلاسی نقش مهمی در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه دارند، افزود: پویش اهدای کتاب در راستای اجرای طرح یار مهربان و لزوم تجهیز کتابخانه‌های کلاسی برای غنی‌تر ساختن فرآیند یاددهی و یادگیری اجرا شد.

خدیبی افزود: هم‌اکنون ۶۱۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کلاسی استان موجود است و نسبت کتاب به دانش‌آموز در استان ۳۳صدم درصد است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha