کشف هزار و ۸۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق در لرستان و اخبار انتظامی

خرم آباد - ایرنا - کشف مرغ زنده قاچاق در برجرود، الکل صنعتی قاچاق در پلدختر و توقیف کامیون حامل احشام قاچاق در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه هفتم آذرماه است.

کشف مرغ زنده فاقد مجوز در بروجرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی بروجرد از کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بررسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۵۶۷ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل طیور کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد گفت: کارشناسان ارزش طیور کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی صاحب الزمان(عج) خرم آباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون حامل احشام را متوقف کردند.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: پلیس خرم آباد در بازرسی از کامیون مذکور تعداد ۸۰ راس گوسفند پروار گوشتی قاچاق که به مقصد شمال کشور بارگیری شده بود را کشف کرد و متهم دستگیر شده پس تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه ذیصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه احشام کشف شده به دامپروری شهرستان خرم آباد تحویل شدند افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف الکل صنعتی قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک هزار و ۸۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: ماموران انتظامی پلدختر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند وآن رامتوقف کردند که در بازرسی از این خودرو هزار و ۸۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به دستگیری یک نفر بیان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد عده ای سودجو با قاچاق اقلام داروئی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی برای عموم مشکل ایجادکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha