مومبای سیتی؛ ناجی رحمتی و نساجی + فیلم

ساری – ایرنا – برد آسان نساجی مقابل مومبای سیتی هند در شبی که خبری از استقبال و حمایت هواداران نبود، هرچند که بردی تشریفاتی بود و دستاوردی برای رحمتی و بازیکنانش نداشت، اما نوار ¬نبردن‌های این تیم را ۷۱ روز پس از آخرین پیروزی‌شان پاره کرد و احساس تیم برنده را پس از ۱۰ هفته به اردوی نساجی برگرداند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در پنجمین مسابقه آسیایی‌اش دیشب –سه‌شنبه- در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مومبای سیتی هند شد و توانست نتیجه بازی رفت را تکرار کند و ۲ – ۰ پیروز شود.

نساجی در شبی که سید مهدی رحمتی تصمیم گرفت به تعدادی از بازیکنان جوان و بومی این تیم نیز فرصت بازی در یک میدان بین‌المللی بدهد، کار دشواری در پیش نداشت و تقریبا از ابتدای مسابقه با خیالی آسوده بازی را در اختیار گرفت. رحمتی نساجی را با ترکیب اولیه حسین خطیر، امیرحسین سام‌دلیری، سید محمداحسان حسینی، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، محمدرضا ترابی، محمود قائدرحمتی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی به مصاف مومبای سیتی فرستاد. تیم هندی نیز با ترکیب ثابت فوربا لاچنپا، رالته آپویا، آکاش میشارا، راهول بهکه، والپویا، هالن نانگتدو، ویکرام پارتاپ، لالیانزولا چانگته، رای وینیت، بیپین سینگ و گورکیرات سینگ وارد زمین شد.

گل دقیقه ۱۴ محمدرضا آزادی و گل به خودی دقیقه ۳۲ توسط هالن نانگتدو با اشتباه عجیب دروازه‌بان مومبای سیتی، خیال نساجی‌چی‌ها را در همان نیمه نخست برای کسب یک برد در دیداری تشریفاتی راحت کرد. اما بیشتر از آن‌که کسب پیروزی در این مسابقه برای نساجی حیثیتی تلقی شود، جنبه فرار از بحران داشت.

تا پیش از مسابقه امشب، آخرین برد نساجی در یک مسابقه رسمی ۲۷ شهریور امسال و در شهر بمبئی مقابل همین تیم هندی رقم خورد و پس از آن نساجی از ۹ مسابقه‌ای که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد، هشت شکست و یک تساوی به دست آورده بود. با این حساب باید مومبای سیتی را که به زنگ تفریحی برای سه تیم دیگر گروه D لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد، ناجی نساجی و رحمتی در شرایط بحرانی کنونی دانست.

نساجی پنج روز دیگر -۱۳ آذر- باید در عربستان به مصاف الهلال برود تا مسابقه برگشت مقابل نیمار و یارانش را برگزار کند. دیداری که نقش یک بازی تدارکاتی دیگر را برای رحمتی و بازیکنانش دارد و می‌تواند محکی جدی برای نماینده مازندران در لیگ برتر باشد تا پیش از بازگشت به رقابت‌های لیگ، به آمادگی بیشتر و بهتری برای انجام ۶ بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل برسد.

نساجی با بردی که مقابل مومبای سیتی کسب کرد بخشی از فشار روانی ناشی از پیروز نشدن‌ها و اعتراض هواداران را کاهش داد و حالا باید از فرصتی که مومبای سیتی با بازی ضعیفش در اختیارشان گذاشت نهایت بهره را ببرد. اعتراض به عملکرد نساجی به نقطه‌ای رسیده که هواداران پرشور و باانگیزه این تیم بر خلاف دیدارهای چند سال اخیر، از حضور در ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم‌شان در مقابل نماینده هند خودداری کردند و تیم را تنها گذاشتند.

پرونده حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا از هفته چهارم و شکست خانگی این تیم مقابل نوبهار ازبکستان بسته شد و حتی در صورت برد مقابل الهلال در هفته ششم نیز هیچ شانسی برای صعود وجود ندارد. این تیم با کسب دومین برد مقابل مومبای سیتی هند ۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور پنج روز پس از دیدار با الهلال باید ۱۸ آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف استقلال خوزستان برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha