تلویزیون رژیم صهیونیستی: ۱۲۳ اسیر و ۱۳ جسد اسرائیلی همچنان نزد حماس است
به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست توسط مقاومت فلسطین

تهران – ایرنا – کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۱۲۳ اسیر و اجساد ۱۳ اسرائیلی همچنان نزد نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه است.

به گزارش ایرنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد که مذاکرات تاکنون روی آزادی اسرای زن و کودک متمرکز بود. روز شنبه نیز روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت که مقاومت فلسطین هم اکنون ۱۳۶ صهیونیست را در اسارت دارد.

این شبکه تلویزیونی با اشاره به اینکه تل آویو برای آزادی اسرای مرد و به ویژه اسرای نظامی باید بهای سنگینی بپردازد، اضافه کرد: آزادی اسرای نظامی (فارغ از مرد یا زن بودن) آسان نخواهد بود و احتمالا (مقاومت فلسطین) برای آزادی آنها خواسته های زیادی مطرح خواهد کرد.

«تایمز اسرائیل» از حضور ۱۱۴ مرد، ۲۰ زن و ۲ دو کودک صهیونیست در غزه خبر داد و نوشت: ۱۲۵ نفر از اسیران، تابعیت سرزمین های اشغالی و ۱۱ نفر از آنها تابعیت خارجی دارند که ۸ نفر تایلندی هستند.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد، خانواده های اسرای صهیونیست، توقف آتش بس را یک ضربه بسیار سخت به خود می دانند.

به گزارش ایرنا، با اتمام آتش بس موقت، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتش به غزه را از سرگرفته است تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد و جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

بنیامین نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha