۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85311099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزد از استان‌های مستعد کشور در حوزه صادرات کالا است

یزد- ایرنا - دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با تاکید بر ارائه آموزش تخصصی در حوزه صادرات استان گفت: این استان با سه هزار واحد صنعتی و تولیدی یکی از مستعدترین استان‌های کشور در حوزه صادرات کالاست.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، "محمد سپهر" مهمترین رسالت اتاق بازرگانی را ایجاد بستر مناسب برای توسعه صادرات و تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه عنوان کرد و افزود: عمده خریداران محصولات استان یزد کشورهای منطقه خلیج فارس، حوزه اوراسیا، برخی کشورهای اروپایی و همسایگان ایران هستند.

وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان، تلاش خود را برای بهبود وضعیت آموزش در حوزه صادرات آغاز و از ابتدای سال جاری تاکنون چندین دوره تخصصی کوتاه مدت مرتبط با این حوزه را برگزار کرده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد خاطرنشان کرد: از نیمه آذرماه، مهمترین رویداد آموزشی در حوزه تربیت کارشناس صادرات استان برگزار می شود که این رویداد با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه صادرات است که به صورت سه ماهه و در قالب ۱۷۰ ساعت آموزش در ۱۹ مرحله اجرا می‌شود.

سپهر یادآور شد: اتاق بازرگانی یزد حمایت ها و تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان علاقه مند به این دوره ها با ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است، همچنین شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز امکان بهره‌مندی از ۳۰ درصد تخفیف را دارند که علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به سایت اتاق بازرگانی یزد به نشانی www.yazdccima.com مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha