کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک، توقیف محموله روغن موتور قاچاق، کشف ۱۷ فقره سرقت خودرو و انهدام باند سارقان، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه است.

کشف ۴۲۴ کیلو تریاک طی یک عملیات مشترک

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان با اشراف اطلاعاتی، از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه هیوندای جنسیس مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: فرد مورد نظر با آغاز تحقیقات تخصصی شناسایی و مشخص شد که در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های غربی کشور است که با اقدامات پلیسی و هماهنگی های قضائی، طرح عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

وی تصریح کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و استان اصفهان به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند که در بازرسی از آن ۴۲۴ کیلوگرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ عنوان کرد: ماموران در عملیاتی دیگر خودروی سمند سورن که محموله مواد مخدر را اسکورت( پشتیبانی) می کرد توقیف کردند و راننده آن دستگیر شد.

توقیف محموله روغن موتور قاچاق در الیگودرز

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزار و ۳۳۶ لیتر روغن موتور قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

کشف ۱۷ فقره سرقت خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان "خرم آباد"، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار الهی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سارقان حرفه ای را اطراف شهر"خرم آباد" شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت خودرو اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سارقان خودرو اقدام به اوراق وسائل نقلیه و فروش آنان می کنند، مردم باید قبل از خرید اقلام دسته دوم با استعلام از پلیس و سایر رده ها از سرقتی نبودن اموال اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان محموله در خرم آباد

رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: باند ۲ نفره سارقان حرفه ای محموله خودرو در خرم آباد منهدم و ۱۰ فقره سرقت به روش بارکنی در شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از خودروهای باری عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت محموله از خودروهای عبوری اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha