انهدام باند سرقت طلاجات در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - انهدام باند سرقت طلاجات، دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و کشف ۱۷ تن انواع کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه است.

انهدام باند سارقان حرفه ای طلاجات در خرم آباد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان منزل در خرم آباد شناسایی و مقادیری طلاجات به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از آنها کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و مقداری طلاجات در شهرستان "خرم آباد"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه نفر از اعضای باند سرقت و یک مالخر را در"خرم آباد" شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت منزل و دستبرد به طلاجات به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و تحویل مال باخته شد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از مناطق خرم آباد، ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، طرفین به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی سه عامل اصلی درگیری شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

کشف ۱۷ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یک انبار نگهداری محصولات کشاورزی پلمب و ۱۷ تن کود خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبنی بر دپوی مقادیری کود شیمیایی قاچاق در انباری اطراف خرم آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس شناسایی محل دپوی کالاهای مربوطه، با بررسی های میدانی و اطمینان از صحت موضوع بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از انبار مربوطه ۱۷ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha