۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
کد خبر: 85311994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کرمان تجلیل شدند

کرمان- ایرنا- در آستانه هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور معاون اقتصادی استاندار و سرپرست هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور کشور تجلیل شد.  

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط دانشگاه پیام نور استان کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در آیین تجلیل از این پژوهشگران برتر از تشکیل تیم اقتصادی استان خبر داد و افزود: با تشکیل این تیم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی کرمان بودیم و رتبه استان را از ۳۱ به ۱۲ ارتقا دادیم.
امیر حسن زاده از کار تیمی و تعامل مبتنی بر گفت‌ و گو به عنوان ۲ ابزار کلیدی موفقیت در همه عرصه ها نام برد و افزود: پایه فعالیت های مهم اقتصادی بر کارهای تحقیقی و پژوهشی استوار است و با تحقیق می توان ظرفیت های اقتصادی نهفته استان را شکوفا کرد.
وی، عرصه های صنعت، ترانزیت، گردشگری و کشاورزی را ۴ عرصه مهم اقتصادی کشور ذکر کرد و پویایی آنرا مدیون تحقیق و پژوهش عنوان و تاکید کرد: نقش اساتید دانشگاه ها در تحقق این مهم بی بدیل است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به فرهنگ تعاونی و کار جمعی نیز اشاره کرد و افزود: با کار جمعی و گردآوری همه تخصص ها می توان محصول با کیفیت و قابل عرضه در بازارهای جهانی تولید کرد.

عملکرد پژوهشی یکساله دانشگاه پیام نور استان کرمان

فاطمه معین الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد پژوهشی یکساله دانشگاه ارائه کرد و گفت: در سال گذشته چاپ ۴۹ مقاله ISI ، یکصد و چهل و سه مقاله ISC، شش مقاله علمی و پژوهشی، تالیف هشت جلد کتاب، ترجمه یک کتاب و بررسی و ویرایش ۹جلد کتاب و اجرای۴۳۹ طرح پژوهشی گوشه ای از فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی استان بوده است.

در این مراسم از علی اکبر مجیدی پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی، نصرت مددی ماهانی پژوهشگر برتر گروه علوم پایه، علیرضا فتحی زاده و ایمان حکیمی پژوهشگران برتر گروه علوم انسانی، یحیی بدری دارویی پژوهشگر برتر در بخش دانشجویی و محبوبه بهرامپور پژوهشگر برتر در حوزه کارمندی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha