۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85312797
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج تروفه کل و میش در لرستان

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85312797
کشف پنج تروفه کل و میش در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پنج تروفه (سر خشک شده) کل و میش همراه با ۶ قبضه اسلحه شکاری از منزل ۲ شکارچی متخلف در خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند بیان کرد: طبق گزارش همیاران محیط زیست به اداره کل محیط زیست لرستان، مبنی بر وجود تعدادی تروفه در منزل ۲ نفر از شکارچیان غیر مجاز در خرم آباد مراتب در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی افزود: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پس از کسب مجوزهای قضایی لازم اقدام به بازرسی از منزل ۲ نفر از متخلفان گزارش شده نمود که در این بازرسی پنج تروفه شامل چهار کل و بز و یک قوچ، مقداری گوشت کل، بز، قوچ و میش به همراه ۶ قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به جریمه یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی متخلفان، از همه دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلف در این حوزه را به سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

سالاروند با اشاره به اینکه امسال ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل و ۵۰۳ نفر دستگیر شده است ، اضافه کرد: تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

وی تاکید کرد: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha