۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85315018
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سه قبضه سلاح جنگی در لرستان کشف و ضبط شد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85315018
سه قبضه سلاح جنگی در لرستان کشف و ضبط شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سه قبضه سلاح جنگی از متخلفان زیست محیطی در مناطق حفاظت شده استان در هفته جاری کشف و ضبط شد.

علی سالاروند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رییس و محیطبانان شهرستان سلسله که به منظور پایش و سرشماری حیات وحش به منطقه‌ حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد اعزام شده بودند در حین پایش و سرشماری حیات وحش متوجه حضور شکارچیان غیرمجاز می‌شوند.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از تخلف شکارچیان محیط بانان شهرستان سلسله پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفان شده و از آنها ۲ قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در یکی دیگر از مناطق حفاظت شده شهرستان متخلفان اقدام به شکار یه راس گراز کرده که پس از یک ساعت تعقیب و گریز توسط محیط بانان دستگیر و یک قبضه سلاح دیگر کشف شد.

وی عنوان کرد: برای متخلفان بلافاصله صورت‌ جلسه‌ تخلف تنظیم و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

سالاروند گفت: طرح سرشماری حیات وحش منطقه‌ حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد در تاریخ ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ شروع شد که این طرح توسط محیط بانان و کارشناسان اداره‌ کل حفاطت محیط زیست استان به صورت پانزده‌ تیم در سطح منطقه‌ انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha