۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85312932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحصیل چهار هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چهار هزار دانشجوی رشته های مختلف با حضور ۳۰۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

به گزارش ایرنا دکتر بهرام دلفان روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مجتمع پردیس بیان کرد: این دانشگاه سال ۷۰ افتتاح شده است که اکنون چهار هزار دانشجوی رشته های مختلف از مقطع کارشناسی تا تخصص با حضور ۳۰۰ هیات علمی در آن تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج بیمارستان آموزشی نیز در زمینه آموزش دانشجویان این دانشگاه فعال است ادامه داد: امید می رود با تکمیل طرح ها و بزرگترین بیمارستان آموزشی استان(نیایش) تمام دانشکده های این دانشگاه به سایت کمالوند منتقل شود.

وی عنوان کرد: بیمارستان نیایش با ظرفیت ۶۱۱ تخت بیمارستانی، یک ابر بیمارستان و امید است تا ۲ سال آینده به بهره برداری برسد همچنین طرح کتابخانه مرکزی در سایت دانشگاه در حال اجرا و مناقصه آن انجام شده است که تلاش می شود به زودی بهره برداری شود.

تحصیل چهار هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سایت آزمون الکترونیک کمالوند به زودی بهره برداری می شود و مرکز مهارت های بالینی بیمارستان شهدای عشایر برای آزمون ها و آموزش های مهارتی دانشجویان در حال اجرا است.

دکتر دلفان با اشاره به اینکه ایجاد خوابگاه دانشجویی از مطالبات دانشجویان این دانشگاه است تصریح کرد: عملیات احداث خوابگاه ۵۵۰ نفره در حال انجام است که تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات، امکان تکمیل آن ایجاد نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha