۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85313672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در فارس شتاب گرفت

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس با بیان اینکه روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در فارس شتاب گرفت گفت: با توجه به شکل گیری نخستین قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کشور در این استان، زمان صدور مجوزها از ۲۴ ماه به ۶ ماه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، مهدی خادمی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش سرمایه‌گذاری در شهرستان جهرم افزود: این قرارگاه جهادی با رویکرد نگاه تحول‌گرای انقلابی و در جهت رشد و توسعه اقتصادی شکل گرفته است.

وی، ضمن تاکید بر لزوم استفاده از سرمایه‌های موجود منطقه‌ای در راستای توسعه متوازن توزیع عادلانه امکانات ادامه داد: امروز مبحث اقتصادی و پیگیری تحقق رشد شاخص‌های اقتصادی فارس هم راستا با سیاست‌های دولت سیزدهم در دستور کار استان قرار دارد.

او اظهار کرد: در همین راستا، آسیب‌شناسی‌های متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان به ویژه در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری، تنظیم بازار، واردات و صادرات و اشتغال انجام گرفته و مدل قرارگاه جهاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری کوثر تعریف شده است.


روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در فارس شتاب گرفت

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: استعدادیابی، سرمایه‌گذاری، اهلیت سنجی، ماده ٣٣، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال، دیپلماسی اقتصادی، دانش‌بنیان‌ها، امور شهرستان‌ها، دستیار مردمی انصار و روابط عمومی، فضای مجازی و رسانه از کارگروه های تعریف شده در قرارگاه مذکور هستند.

خادمی، مقررات زدایی، تسهیل و روانسازی سرمایه گذاری را از جمله اهداف تشکیل قرارگاه جهادی اقتصادی کوثر دانست و افزود: در جلسات این قرارگاه که به ریاست استاندار فارس تشکیل می‌شود، وضعیت پروژه‌های بزرگ و متوسط سرمایه‌گذاری و بنگاه‌های تولیدی به شکل ویژه و با حضور سرمایه‌گذاران مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ می‌شود.

وی، با اشاره به برگزاری همایش منطقه‌ای سرمایه‌گذاری در دیماه امسال با محوریت شهرستان جهرم و مشارکت شهرستان‌های خفر، کوار، فیروزآباد و خرامه افزود: برگزاری این همایش آن موجب توزیع عادلانه فرصت های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در تمام مناطق خواهد شد.

او ادامه داد: در این همایش علاوه بر تقدیر از فعالان اقتصادی، بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با این منطقه نیز ارائه و تفاهم‌نامه‌هایی منعقد خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha