پشتیبانی های امنیتی در مراکز بهداشتی افزایش می یابد

یاسوج - ایرنا - معاون پرستاری وزارت بهداشت خواستار برخورد قانونی و لازم با ضارب پرستار یاسوجی شد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال ارتقای پروتکل های امنیتی مراکز بهداشتی هستیم.

به گزارش ایرنا، رضا علی نژاد روز چهارشنبه در دیدار با پرستار مجروح شده بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهار داشت: برای تامین امنیت سربازان حوزه بهداشت و درمان باید در تامین امنیت انها تغییر اساسی ایجاد شود.

وی بیان کرد: تامین امنیت نیازمند همکاری همه نهادها بخصوص دستگاه قضایی خواهد بود.

علی نژاد بر پیگیری جدی این موضوع در دولت سیزدهم تاکید کرد و افزود: همکاری نهادهای قضائی و انتظامی برای اجرای سراسری طرح تامین امنیت مراکز بهداشتی و درمانی باید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با اجرای مصوبات مشترک تکالیف هر دستگاه برای اجرای این طرح مشخص ونهایی خواهد شد.

علی نژاد برپیگیری جدی اصحاب رسانه برای به نتیجه رساندن طرح ارتقا امنیت اجتماعی مراکز اورژانس بیمارستانی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: با عهمکگاری جدی دادستانی یاسوج بخش زیادی از امنیت مراکز بهداشتی و درمانی کهگیلویه وبویراحمد تامین خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در ادامه بازدید خود در نشست با دادستان یاسوج اقدام خشونت آمیز همراه بیمار علیه پرستار یاسوجی را محکوم کرد و اظهارداشت: این عمل نوعی تعرض علیه بیمارستان و امنیت کادر درمان بوده و نیاز است دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن اشد مجازات با ضارب را داشته باشد.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت و حوزه پرستاری خواهان پیگری جدی این موضوع و پیشگیری از تعرض علیه پرستاران است.

پشتیبانی های امنیتی در مراکز بهداشتی افزایش می یابد


علی نژاد تصریح کرد: حوزه پرستاری خواهان تغییر و اصلاح پروتکل ها و سیاست ها در جهت حفاظت از کادر درمان است.

دادستان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ادامه با بیان اینکه ضارب دستگیر و در بازداشتگاه به سر می برد، گفت: دادستانی استان با اقداماتی که امنیت جامعه بخصوص کادر سلامت را مختل کند به شدت برخورد می کند.

سید علی ملک حسینی بر توجه ویژه وزارت بهداشت در پیگری مشکلات بهداشت و درمان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد و گفت: ارتقا خدمات دهی، اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری در بیمارستان ها برای خدمات رسانی بهتر لازم است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با ۲۹۴ تختخواب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha