۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85316132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکارچی قوچ وحشی در لرستان دستگیر شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبر: 85316132
شکارچی قوچ وحشی در لرستان دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - مسوول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا گفت: شکارچی قوچ وحشی در این پناهگاه توسط محیط بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ابراهیم قنبرزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بنابر گزارش واصله مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، محیط بانان این منطقه‌ بلافاصله با برنامه ریزی به محل مورد نظر اعزام و موفق به دستگیری شکارچی شدند.

وی افزود: از این شکارچی متخلف لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی تک لول و تعداد هشت عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد که با تنظیم صورت جلسه، جهت‌ سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

قنبرزاده با تشکر از همیاران محیط زیست و تلاش محیط بانان در دستگیری شکارچیان متخلف از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا امسال ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل، ۵۰۳ نفر دستگیر و تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha