۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85316909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: دشمن به دنبال انحراف جنبش دانشجویی است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان نقش دانشجویان را در جامعه مهم برشمرد و گفت: دشمنان در صحنه‌های مختلف سعی در به انحراف‌کشاندن جنبش‌های دانشجویی دارد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان در دانشگاه سمنان، تاکید کرد: دانشجویان نماد خودباوری و زمان‌شناسی هستند.

وی با بیان اینکه با هوشیاری دانشجویان و استادان فضای دانشگاه‌ها منطقی و همراه با گفت‌وگو است، افزود: در شرایط حساس امروز دشمنان سعی در به انحراف کشاندن جنبش دانشجویی دارند و لازم است همه دانشجویان در این زمینه هوشیار باشند.‌

استاندار سمنان یادآور شد: دانشجو متعلق به آینده است و بی‌شک کشور در آینده به‌دست دانش‌آموختگان دانشگاه باید اداره شود.‌

استاندار سمنان: دشمن به دنبال انحراف جنبش دانشجویی است

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات مطرح شده توسط نمایندگان دانشجویان و رفع مشکلات دانشگاهها را جزو وظایف خود می‌دانیم و با جدیت به انجام خواهیم رساند.

به گفته هاشمی، این آمادگی وجود دارد تا نسبت به تامین زمین برای استادان و کارکنان دانشگاه های استان اقدام و تسهیلات لازم اعطا شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاههای استان با همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به اجرای طرح بورسیه تحصیلی اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار سمنان افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت در راستای ایجاد اشتغال در اختیار دانشجویان و شرکتهای دانش بنیان قرار می‌گیرد.

کمیسیون دانشجویی استان سمنان با حضور بیش از ۴۰ نفر از روسا و مدیران دانشگاه‌های استان و جمعی از نمایندگان دانشجویان در دانشگاه سمنان‌ برگزار شد.

استان سمنان بیش از ۷۵ هزار دانشجو دارد و به نسبت جمعیت دارای بالاترین شاخص جمعیت دانشجویی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha