۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85318009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شد

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85318009
فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شد

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: جنایت وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین به نقطه ای رسیده است، که در تمام کشورهای دنیا بر علیه این رژیم تجمع گسترده انجام می شود و فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیز زاده گرجی روز یکشنبه در نشست منطقه ای بخشداران مرکزی مازندران که به میزبانی فرمانداری بابل برگزار شدبیان داشت: زمینه انزجار از اسرائیل و مودت به مردم مظلوم فلسطین باید در بین نسل جوان فراهم شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه های دنیا چشم خود را به جنایات اسرائیل بسته اندو ضرورت دارد اتفاقات غزه به درستی برای جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، افزود: کشورهای اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت مقاوم تر شود و اسرائیل فقط بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حساسیت جایگاه بخشدار و مسئولیت او از فرماندار بعضا بیشتر است چرا که اگر کار در بخشداری درست انجام شود کار فرمانداری کمتر می شود.

فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شد

وی با ذکر این مطلب که بخشدار حلقه وصل بین حاکمیت با مردم است، بیان داشت: فعالیت ها باید در راستای تقویت روحیه امید در بین ملت باشد، منویات رهبر معظم انقلاب در تقویت امید بین ملت باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه خدمت به مردم باید شاخص ارزیابی مدیران دولت باشد، گفت: مردم باید به مدیران، فرمانداران و بخشداران نمره دهند.

وی با بیان اینکه براساس سیره ائمه اطهار(ع)، انبیا و منابع دینی، پس از انجام فرایض و واجبات، بالاترین وسیله برای تقرب به خداوند متعال، خدمت به مردم است، افزود: اهتمام جدی به امور مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم از نشانه های اهل ایمان است.

این مقام مسوول با بیان اینکه خدمت به مردم میزان سنجش مدیران جمهوری اسلامی است، گفت: کسب رضای خدا در امور دنیایی باید مورد توجه باشد، و ما هیچ شانی جزء خدمت خالصانه، صادقانه و بی منت به مردم نداریم، و تکریم و تعظیم ارباب رجوع یک ضرورت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha