تغییر چهره محلات آسیب پذیر تهران با اجرای طرح‌های جهادی

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه با اجرای طرح‌های جهادی و خدمت رسان مختلف، محلات آسیب پذیر پایتخت از جمله محله هرندی دچار تحول شده است، گفت: تحول در محلات آسیب پذیر از اهداف جدی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله اسلام دوست روز دوشنبه در ششمین رزمایش متمرکز و جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: جهاد خدمت، گفتمان جدی در تهران به ویژه محلات آسیب دیده و خوشحالیم در محله شهید رضا صفار هرندی این طرح با موفقیت انجام شد.

وی افزود: این طرح در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی اجرا شد و در این طرح تمامی معتادان متجاهر که موجب زشتی محله بودند جمع آوری شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام خمینی (ره) منطقه ۱۲ تهران ادامه داد: همچنین در بخش درمانی موفق شدیم یک ساختمان پزشکی مجهز را بصورت شبانه روزی در محله هرندی احداث کنیم و در سایر بخش‌ها به ویژه تکریم خانواده شهدا نیز تلاش کردیم کیفیت زندگی را در محله هرندی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه این طرح مشترک با همکاری سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، شهرداری منطقه ۱۲ و همچنین ادارت کار، ثبت احوال و بهزیستی بصورت شبانه روزی اجرا شده است، گفت: چنین طرح‌هایی می‌تواند یک الگو برای کل کشور باشد.

اسلام دوست یادآور شد: قطعا چنین رزمایشی باید در سایر محلات آسیب پذیر تهران نیز اجرایی و عملیاتی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha