۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85323442
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید گمنام در گنبدکاووس تشییع شد+ فیلم

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85323442
پیکر شهید گمنام در گنبدکاووس تشییع شد+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز شنبه در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور گنبدکاووس تشییع شد.

به گزارش ایرنا، گنبدکاووس در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با ورود شهید گمنام دوران دفاع مقدس حال و هوایی عاشورایی به خود گرفت و پیر و جوان با عشق و علاقه در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام شرکت کردند.

مردم شهید پرور گنبدکاووس مقابل مجموعه سپاه به استقبال این شهید گمنام رفتند و در ادامه پیکر مطهر شهید از مقابل سپاه تا فرماندهی انتظامی شهرستان بر دستان حاضران تشییع شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور و در آستانه ایام فاطمیه، پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه‌شنبه هفته گذشته وارد گلستان شد و مورد استقبال مردم غرب این استان قرار گرفت.

مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر این ۲ شهید در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شد و امروز هم گنبدکاووس افتخار میزبانی از این شهدا را برعهده دارد.

آیین تشییع پیکر این ۲ شهید گمنام صبح فردا یکشنبه از محل حسینیه عاشقان ثارالله (ع) تا امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد و سپس پیکر یکی از شهدا به صدا و سیما مرکز استان و پیکر شهید دیگر برای خاکسپاری به دانشگاه جامع گلستان واقع در مسیر جاده گرگان - سرخنکلاته منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha