شهردار منطقه پنج تهران: احداث بوستان میوه بدون قطع درختان انجام شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه پنج تهران با اشاره به احداث بوستان باغ میوه گفت: مراحل ساخت این بوستان بدون قطع حتی یک اصله درخت انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان شریفی روز شنبه در مراسم افتتاح ۵۰ طرح مدیریت شهری افزود: باغ انارستان تنها باغ میوه باقی مانده در این محله غربی تهران بود که با خواست مردم شهرداری تصمیم گرفت آن را حفظ و توسعه دهد.

وی اظهار کرد: به خواست شهردار تهران چون این باغ آماده افتتاح بود و برای اینکه هر چه زودتر مردم بتوانند از این مجموعه استفاده کنند تصمیم گرفتیم این باغ را در شب شهادت حضرت زهرا (س) افتتاح کنیم.

شهردار منطقه پنج تهران: احداث بوستان میوه بدون قطع درختان انجام شد

شهردار منطقه پنج تهران ادامه داد: در این باغ درختان زیاد انار، گردو و انجیل وجود دارد و با توجه به بافت متراکم این منطقه، احداث این باغ یک هکتاری تاثیر بسزایی در سطح رفاه شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه امروز از ۴۶ طرح توسعه محله‌ای و چهار طرح بزرگ مدیریت شهری نیز رونمایی می‌شود، گفت: هزینه احداث این طرح‌ها ۶۰۰ میلیارد ریال است که اگر بخواهیم با قیمت زمین و موضوعات مرتبط با زمین حساب کنیم ۱۲ هزار میلیارد ریال می‌شود.

شریفی با اشاره به سایر اقدامات شهرداری منطقه پنج تهران نیز یادآور شد: در خصوص آزادی زنان سرپرست خانوار با جرایم غیرعمد نیز تاکنون ۲۰۰ زندانی آزاد شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha