۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85324239
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

شناخت دقیق از مسایل حاشیه شهر مشهد ضروری است

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85324239
شناخت دقیق از مسایل حاشیه شهر مشهد ضروری است

مشهد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد نیازمند شناخت دقیق از شبکه مسایل این مناطق است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمزه خلیلی روز شنبه در مراسم رونمایی از پوستر «اولین همایش علمی – کاربردی حاشیه شهر مشهد» افزود: برای حل مشکلات حاشیه شهر،استفاده از خرد جمعی و اقدام مشترک با استفاده از تمام ظرفیت های موجود لازم است.

وی اضافه کرد: فعالیت های در حال انجام برای ساماندهی حاشیه شهر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان نشان دهنده حساسیت و مسوولیت پذیری برای حل مشکلات این منطقه و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در این مناطق است.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی تاکید کرد: برای حل مسایل و مشکلات حاشیه شهر باید یک نگاه همه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، تربیتی و شهرسازی وجود داشته باشد و داشتن چنین نگاهی نیازمند اقدام مشترک مبتنی بر خرد جمعی است.

خلیلی افزود: حاشیه شهری مانند شهر مشهد مملو از فرصت و سرشار از استعدادهای درخشان است، بسیاری از شخصیت های برجسته در حوزه های علمی، ورزشی و هنری از این مناطق به پاخاسته و منشأ اثر بوده اند.

وی گفت: در بررسی سلسله مسایل حاشیه شهر باید جامع نگر باشیم و از وجود افراد فرهیخته و نخبه به نحو مطلوب استفاده کنیم.
حجت الاسلام خلیلی اضافه کرد: در گذشته و در مقاطع حساس به دلیل عدم ورود به موقع برخی مسوولان و دستگاه های متولی بعضی از فرصت ها را از دست داده ایم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: در سایه همدلی و همراهی همگانی بتوانیم در این مقطع، اقدامی شایسته زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آغاز کنیم.

بیش از یک میلیون از جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه شهر زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha