رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با هدف توسعه کسب و کار در شاهرود آغاز شد.

محسن نظری روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال با محوریت سازمان فضای مجازی بسیج و همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان از امروز در شاهرود آغاز شد و برای سه روز برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سعی شده تا تمام افرادی که در زمینه تولید محتوای دیجیتال در استان سمنان فعالیت دارند در این رویداد حاضر باشند، گفت: فعالان این عرصه در یک رقابت استانی با حضور متخصصان توانمندی‌های خود را عرضه می‌کنند.

نظری به ثبت نام بیش از ۲۰۰ نفر برای حضور در این رویداد علمی اشاره کرد و افزود: پس از بررسی اولیه توسط گروه‌های پایش و متخصصان این حوزه، ۱۳۰ نفر به این مرحله از رویداد استانی راه یافتند که در قالب گروه‌های سه و پنج نفره با هم رقابت می‌کنند.

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در شاهرود آغاز شد

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله به رقابت‌های کشوری راه می‌یابند، ابراز کرد: این رقابت‌ها در بخش‌های بازی ویژه تلفن همراه، پویا نمایی‌(انیمیشن، استاپ‌موشن، موشن‌کمیک، کات‌اوت) و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه اقتصاد و تولید محتوای دیجیتال در اولویت کار پارک علم و فناوی استان سمنان است، ابراز کرد: رویدادهایی که به این شکل در سراسر استان با همکاری بخش‌های مختلف به منظور توسعه کسب و کار برگزار می‌شود، مورد حمایت این پارک قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه به برگزیدگان این مرحله ۸۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این رویدادها موجب رشد و توسعه گروه‌های نوآفرین‌(استارتاپی) و شرکت‌های دانش بنیان در عرصه‌های مختلف می‌شود و در نتیجه ایجاد اشتغال را به همراه دارد.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از برگزاری رویداد «موجی نو» در پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت: نخستین رویداد دانش‌آموزی تولید محتوای دیجیتال استان سمنان نیز همزمان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، پارک علم و فناوری استان سمنان دارای ۶ پردیس تملیکی در کل استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha