معاون شهردار: ۱۶۱ دستگاه کارت‌خوان در خطوط اتوبوسرانی پایتخت نصب شد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها در حوزه کارتخوان‌ها در خطوط اتوبوسرانی پایتخت گفت: ۱۶۱ دستگاه کارتخوان نصب کرده و قرارداد برای نصب تعداد دیگری هم بسته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هرمزی روز سه‌شنبه در صحن شورای شهر در واکنش به نطق رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم اما گزارش یک مقداری سیاه‌نمایی داشت؛ ما صادقانه گزارش خود را ارایه دادیم مثلا سال ۱۴۰۰ کار را شروع و ۷۴۰ دستگاه اتوبوس را تحویل گرفتیم.

وی خطاب به تشکری هاشمی گفت: نباید گزارش جوری داد که خوراک دست رسانه‌های معاند شود ما میراث دار یک حوزه‌ای هستیم و کمبودهایی از سال‌های قبل بوده اما کار دارد انجام می‌شود و زمان بر است.

هرمزی در مورد پایانه شرق هم افزود: این طرح را تا پایان سال قول داده بودیم که تا امروز ۸۴ درصد کار انجام شده و قرار است شرکت شهروند هم انجا کارهایی انجام دهد.

وی تاکید کرد: اینکه بگوییم کاری انجام نمی‌شود صحیح نیست و راجع به کارت خوان اتوبوسرانی ۱۶۱ دستگاه نصب و بقیه هم قرارداد بسته‌ایم و انجام می‌شود.

هرمزی ادامه داد: ما راضی نیستیم سرمایه شهرداری تهران را به بخش خصوصی بدهیم و هر اتوبوس دیزلی ۸۰ میلیارد ریالی دیزلی و برقی ۱۶۰ میلیارد ریال است اما نه شرع و نه عرف اجازه می‌دهد ما این‌کار را به بخش خصوصی پرداخت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha