معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: ۹ دی یادآور بصیرت ملت ایران است

شهرکرد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه مردم در سالروز ۹ دی سال ۱۳۸۸ یادآور بصیرت، پایداری وایستادگی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت ۹ دی با اشاره به همزمانی هفته بصیرت با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت صدیقه طاهره (س) سمبل مقاومت، ایستادگی، پایداری و موجب پویایی اسلام عزیز شد.

حسین‌میرزایی با اشاره به تقارن ۲ مناسبت مهم ۹ دی با میلاد ام ابیها اظهار داشت: تقارن این مناسبت‌ها موجب شده که امسال برنامه‌های محتوایی با شکوه و اثرگذاری طراحی و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین هدف دشمن از ایجاد التهاب و ناامیدی در بین مردم در این شرایط، ضربه‌زدن به انتخابات یازدهم اسفند است.

وی ادامه داد: این درحالی است که در این مدت هر جا نیاز به حضور پرشور مردم در صحنه بوده است این ملت با شور، شعور و بصیرت لازم در صحنه حاضر شده‌اند که تشییع با شکوه شهدای گمنام با حضور مردم، تنها نمونه‌ای از این پشتیبانی و بصیرت ملت است.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: به همین دلیل سمت و سوی برنامه‌های هفته بصیرت باید به سمت بصیرت‌افزایی، آگاهی بخشی و تدوین کارهای تبیینی به خصوص برای نسل جوان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین استفاده از سخنرانان با محور مسائل جوانان از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ملت غزه نماد ایستادگی و پایداری

وی با اشاره به تجمع ملت قهرمان و با بصیرت چهارمحال و بختیاری در حمایت از ملت مظلوم غزه در روز شنبه دوم دی‌ماه در میدان امامزادگان شهرکرد افزود: امروز ملت غزه به نماد ایستادگی و پایداری که جزو آموزه‌های اصلی و اساسی جهان اسلام به شمار می‌رود تبدیل شده‌اند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اهمیت مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان گفت: تجربه ۴۴ سال گذشته ملت ایران نشان می‌دهد مقاومت موجب پیشرفت و پویایی و هرگونه عقب‌نشینی جامعه اسلامی را با مشکلات متعدد روبرو کرده است.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در تجمع روز شنبه در حمایت از ملت مظلوم غزه بسیار مهم و بیانگر این است که زنان و جوانان و کودکان فلسطین تنها نیستند.

ضرورت تبیین جایگاه زن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جایگاه و شان فاخر زن و مادر در دین مبین اسلام باید در جامعه به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص جایگاه زن اضافه کرد: به طور یقین جایگاه زن بسیار اجل از شعار طراحی شده است و این وظیفه صاحبان تریبون است که در این خصوص روشنگری کنند.

حسین‌میرزایی ادامه داد: تبیین نقش، جایگاه فاخر و بی‌بدیل زن و مادر در جامعه اسلامی موجب کاهش و درمان بسیاری از آسیب‌ها می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مختل کردن کار جایگاه‌های سوخت رسانی که با هوشیاری مردم و همت مسوولان در کمترین زمان خنثی شد، از توطئه‌های دشمن بود.

حسین میرزای بر ضرورت اطلاع‌رسانی برنامه‌های تجمع مردمی در حمایت از مردم غزه، روز زن و ۹ دی از سوی دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، دانشگاه، سپاه، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های حقیقی و مجازی تاکید کرد.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری از فرهنگ انقلاب اسلامی جدا نشدنی و با گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب عجین است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تجمع مردمی در حمایت از ملت مظلوم غزه ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه دوم دیماه با حضور مردم با بصیرت در میدان امامزادگان شهرکرد برگزار می‌شود.

موسی انصاری با اشاره به هفته بصیرت (۹ دیماه ) افزود: بصیرت و آگاهی مردم در روز ۹ دی‌ماه نقشه‌های دشمن را برملا کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین حوادث سال ۸۸ برای جوانان در قالب نشست‌های تخصصی و در فضای مجازی از جمله ضرورتهایی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به گرامیداشت روز زن گفت: جوامع غربی امروز از زن به عنوان یک کالا استفاده می‌کنند این درحالی است که اسلام برای زن جایگاه والایی تعریف کرده و این وظیفه ما است که هویت واقعی زن را در جامعه تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha