رئیس ستاد انتخابات: جهاد تبیین با هدف ارتقای مشارکت سیاسی جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد

همدان- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: جهاد تبیین و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای ارتقای مشارکت سیاسی باید از سوی گروه‌های مرجع بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز چهارشنبه در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان همدان افزود: جهاد تبیین توسط ائمه‌ جمعه، معتمدین، بسیجیان و بدنه‌ی دولت مؤثر و مورد تأکید است.

این مسوول گفت: تعامل بیشتر با گروه‌های پُرمخاطب و فعالان فضای مجازی برای ارتقای آگاهی عمومی و افزایش اطلاع‌رسانی نهضت خبرخوب مؤثر است.

وی اضافه کرد: در استان همدان شرایط خوبی برای برگزاری انتخابات فراهم است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: درسی که از دوران دفاع‌مقدس به عنوان مقطع ارزشمند و حساس گرفتیم اخلاق، همدلی و استحکام است.

رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با حمایت‌های نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و راهبری قابل تقدیر استاندار، انتخابات پرشوری را در همدان شاهد خواهیم بود و در این امتحان الهی به الطاف خداوند متعال سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی اظهار کرد: استان همدان در تشکیل هیات‌های اجرایی، دقت بالایی داشته است که جای تقدیر دارد.

به گفته وی دشمن در راستای عملیات روانی، افکار و اذهان را نشانه رفته و برای تقابل با آن باید نشست‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم برگزار گردد.

شاهچراغی افزود: برای افزایش مشارکت‌های مردمی ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیین مؤثر است.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین شمار نمایندگان همدان در مجلس خبرگان رهبری ۲ نفر است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha