۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85328818
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ کیلوگرم تریاک در جاده‌های چهارمحال و بختیاری کشف شد
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی در محور لردگان به بروجن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار منوچهرامان‌اللهی روز پنجشنبه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک پلیسی موفق به کشف، ۳۰۰ کیلو گرم موادمخدر در جاده‌های استان شد.

وی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و قصد انتقال آن از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی کشور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد داشتند با ۲ خودروی سواری از جاده استان مواد را انتقال دهند که این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های لردگان و بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان به بروجن، ضمن هماهنگی قضایی پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، خودروهای مذکور مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تعقیب ومراقبت متوقف شدند.

امان‌اللهی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا،در نیمه نخست امسال یک تُن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان در عملیات‌های مختلف ایست و بازرسی و پاکسازی مناطق آلوده کشف و ضبط شد.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha