۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85095107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: بصیرت مردم دشمنان نظام را ناامید کرد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: بصیرت و حضور گسترده مردم در صحنه، دشمنان نظام را در نیل به اهداف خصمانه‌شان ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: دشمنان به شیوه های مختلف تلاش می کنند که مردم را از همراهی با نظام جمهوری اسلامی ناامید سازند و چنین وانمود کنند که حضور آنان در صحنه کم رنگ شده است.

وی ادامه داد: مردم طی بیش از ۴۰ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با شرکت باشکوه در عرصه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند و معاندان را ناامید ساختند.

خطیب نماز جمعه گناباد حضور پرشور مردم در خطبه‌ های نماز عید سعید فطر سالجاری در مصلی تهران که به امامت آیت الله خامنه ای برگزار شد را مصداق بارزی از این بصیرت و همراهی با دستاوردهای نظام دانست و گفت: محبوبیت رهبر معظم انقلاب در بین مردم در دنیا بی سابقه است.

حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همراهی همه بخشها و مسوولان ذیربط و پرهیز از حاشیه‌سازی ها تصریح کرد: باید با اتحاد و همبستگی و هم‌افزایی از تمامی ظرفیتها برای رفع مسائل و مشکلات و توسعه و رونق اقتصادی کشور استفاده کرد.

وی با گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت هفته معلم گفت: این هفته فرصتی است برای همه دانش آموزان، متخصصان، دانشمندان، پزشکان، دانشگاهیان و دانشجویان که از زحمات این قشر فرهیخته قدردانی کنند، چراکه معلمان و استادان نقش زیربنایی در موفقیت همه بخشها دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha