۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85331396
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

یک‌سوم از جایگاه ضلع شمالی ورزشگاه انزلی قابل استفاده است

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: با نظر کارشناسان فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان گیلان، در بازی روز دوشنبه تیم ملوان و تراکتورسازی تبریز، فقط یک‌سوم از ظرفیت ضلع شمالی ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی قابل استفاده است.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسان فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان گیلان،تنها قادر به استفاده از یک سوم از ظرفیت ضلع شمالی پشت دروازه ورزشگاه بندرانزلی هستیم و به همین دلیل فقط این مقدار از ظرفیت این جایگاه برای بازی ملوان و تراکتورسازی بلیت فروشی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت این جایگاه حدود هزار نفر است و طبق نظر کارشناسان فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین مصوبه شورای تامین شهرستان بندانزلی، حدود ۳۰۰ بلیت برای این جایگاه درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته سایر جایگاه‌های ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مشکلی ندارد و طرفداران ۲ تیم می‌توانند به طور کامل در دیگر جایگاه‌ها حضور یابند؛ همچنین طبق قانون سازمان لیگ نیز، فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار طرفداران تراکتورسازی تبریز قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین ۵۰۰ بلیت غیر قابل کپی نیز برای بانوان درنظر گرفته شده است تا مشکلی برای حضور و ورود آنان در ورزشگاه به وجود نیاید.

وهابی اضافه کرد: ورزشگاه برای حضور طرفداران ۲ تیم ملوان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۲ روز دوشنبه(فردا) باز می شود تا هواداران برای حضور مشکلی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ روز دوشنبه(فردا) در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب ۲۴ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۲۲ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha