۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85332439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرار پاس به سمت صدر جدول و ادامه تیره‌روزی‌ شهرداری گنبد

گرگان- ایرنا- پیروزی روحیه‌بخش پاس گرگان مقابل طبیعت تهران در خانه، این تیم را به رده چهارم و نزدیکی‌های صدر جدول رساند اما از طرف دیگر شهرداری گنبدکاووس در ادامه نتایج ناامیدکننده‌اش مطابق انتظار در سیرجان به فولاد ایرانیان این شهر و صدرنشین لیگ باخت تا تیره‌روزی‌های یکی از پرسابقه‌ترین تیم‌های والیبال ایران ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر، بیش از تیم پاس، نتیجه شهرداری گنبدکاووس برای والیبال‌دوستان گلستان اهمیت داشت.

پاس گرگان که در بازی‌های خانگی شکست ناپذیر است، صلابت خود را بار دیگر ثابت کرد و این‌بار طبیعت تهران را در حضور هواداران خود سه بر سفر مغلوب کرد تا با رسیدن به رده چهارم، نه فقط بیمی از سقوط نداشته باشد، بلکه صعود به مرحله نهایی و در ادامه قرار گرفتن در سکوی اول تا سوم را به رویاهایش اضافه کند.

سرمربی تیم پاس گرگان که مسوولیت ریاست هیات والیبال گلستان را نیز بر عهده دارد، پس از این پیروزی از صدا و سیمای استان گلایه کرد و گفت: چه برنامه‌ای بهتر از ورزش برای شور و نشاط اجتماعی و جوانان و جامعه وجود دارد که در پخش بازی‌های ما کوتاهی کرده و همکاری لازم را با تیم پاس به عنوان یک سرمایه باارزش شور ‌نشاط اجتماعی ندارند؟

عیسی سنگدوبینی اظهار امیدواری کرد: مسوولان گلستان و نمایندگان مجلس همت کرده و این مشکل را برطرف کنند تا همه بتوانند مسابقات زیبای تیم خود را ببینند.

وی سپس به بازی مقابل طبیعت اشاره کرد و گفت: بازی بسیار خوبی بود و ۲ تیم شرایط ایده‌آلی داشتند و این مسابقه جزو بازی‌های با کیفیت لیگ بود.

متین احمدی مدافع میانی تیم پاس گرگان هم گفت: مسابقه بسیار سختی بود. تیم طبیعت جنگنده و با تمام توان در گرگان حاضر شد و با ما به رقابت پرداخت. از هواداران پرشور گرگان هم تشکر می‌کنم.

اسماعیل مسافر دریافت کننده قدرتی گلستانی تیم طبیعت هم گفت: دیدار بسیار سختی در گرگان و مقابل چشم هواداران داشتیم و نتوانستیم آن‌گونه که باید ظاهر شویم و شرایط ایده‌آلی نداشتیم. تیم پاس عالی ظاهر شد و توانست مارا شکست دهند و به این تیم برای کسب این پیروزی تبریک عرض می‌کنم.

در سوی دیگر شهرداری گنبدکاووس که روزهای سختی را در لیگ برتر دارد همانگونه که انتظار می‌رفت در سیرجان به صدرنشین لیگ برتر باخت و با ۱۰ امتیازی که پیش از این اندوخته بود، همچنان در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی، به قعر جدول سنجاق شده باشد.

جدول لیگ برتر والیبال مردان تا پایان نیم فصل اول

مربی تیم شهرداری گنبد پس از باخت به تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: سه دست اول می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم ولی به‌خاطر بی‌تجربگی و ضعفی که در دریافت و حمله اول داشتیم، بازی را واگذار کردیم.

عبدالله آذر افزود: با مدیریت خوب تیم و سرمربی جدید بتوانیم یارگیری خوبی در نیم‌فصل داشته باشیم و تیم را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنیم. بابت برنامه‌های آتی هم باید بگویم که فکر کنم به زودی جلسه‌ای در شهرداری گنبد داشته باشند، هنوز با من درمورد سرمربی‌گری صحبتی نشده است، امیدوارم سرمربی جدیدی که انتخاب می‌شود، بتواند یارهای خوبی جذب کرده و دل مردم گنبد را با موفقیت‌ها شاد کند.

متین تکاور مدافع میانی تیم شهرداری گنبد هم گفت: بازی را خوب شروع کردیم و دست اول هم موفق بودیم اما در دست‌های بعدی فولاد، بهتر از ما بازی را مدیریت کرد و توانست پیروز میدان باشد. برای بازی‌های بعدی، تصمیم‌گیرنده مدیران باشگاه هستند اما تاجایی که می‌دانم تصمیم دارند بازیکنان جدید جذب کنند و تیم را با مهره‌های جدید تقویت کنند تا در خور شان گنبدکاووس باشد.

شهرداری گنبد فاصله امتیازی زیادی با تیم‌های بالاتر از خود ندارد اما شرایط فنی تیم به گونه‌ای نیست که بتواند مسابقات دور برگشت را با کسب امتیازات حداکثری به پایان برساند مگر آن‌که در تعطیلات نیم فصل، اتفاقات مثبتی مانند مشخص شدن تکلیف سرمربی و یا به خدمت گرفتن چند بازیکن موثر بیفتد.

هواداران شهرداری گنبدکاووس خطر سقوط را همانند پارسال حس می‌کنند . آن‌ها سال قبل هم به لیگ پایین‌تر سقوط کردند اما مدیران باشگاه با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری بار دیگر به سطح اول والیبال کشور برگشتند؛ اتفاقی که معلوم نیست در پایان فصل جاری قادر به تکرار آن باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha