پاس گرگان و شهداب یزد؛ حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز چهارشنبه با برگزاری هفت مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار، تیم پاس گرگان میزبان شهداب یزد است که پیروزی در این دیدار، جایگاه سومی جدول را برای تیم برنده تضمین خواهد کرد.

به گزارش ایرنا شکست پاس در بازی رفت، حساسیت بازی امروز را تا حد زیادی بالا برده و شاگردان عیسی سنگدوبینی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان بالانشین جدول تلاش می‌کنند با ادامه روند شکست‌ناپذیری در خانه، به روند موفقیت‌های خود ادامه دهند.

گرگانی‌ها با سرویس‌های هدف دار و دفاع خوب، حریفان را در خانه یکی پس از دیگری مغلوب کردند و در بازی امروز هم با همان تاکتیک در کنار حمایت تماشاگران به هدفی جز پیروزی فکر نمی‌کنند.

تیم پاس از ۱۴ بازی خانگی، ۹ برد و پنج باخت با مجموع ۲۴ امتیاز در رده سوم و شهداب هم با هشت برد و ۶ باخت با مجموع ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و یزدی‌ها برای جابجایی جایگاه خود با تیم پاس در جدول رده‌بندی تلاش خواهند داشت که در مسابقه امروز برنده باشند.

تیم پاس گرگان در مهلت نقل و انتقالات «محمدماهان مقدم‌راد» به عنوان بازیکن به خدمت گرفت و شهداب هم پس از جدا شدن «محمدصادق ملاطی»، «بهنام حاجی‌پورطالکوئی» از گیتی‌پسند، «سعید جواهری‌توانا» از مس رفسنجان و «محمداسماعیل نقی‌پور» به عنوان بازیکن آزاد را در کنار «محمدحسین نجاتی» از تیم گیتی‌پسند به عنوان کمک مربی به جمع خود اضافه کرد.

همچنین در یکی دیگر از مسابقات این هفته لیگ برتر والیبال، تیم باسابقه و قدیمی «شهرداری گنبدکاووس» که این روزها شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، در زمین خود میزبان «هورسان رامسر» خواهد بود.

گنبدی‌ها که با نظر مدیران تیم‌ پس از ۱۱ هفته «رحمان رئوفی» را برکنار کردند، پس از فراز و نشیب‌های مختلف، «حبیب کوزه‌لی» را در آغاز دور برگشت به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود دیدند و امیدوارند با حضور این مربی بومی، از منطقه خطر دور شوند.

کوزه‌لی که یک روز قبل از بازی با ایفاسرام اردکان هدایت شهرداری گنبدکاووس را بر عهده‌ گرفته بود در گام اول نتوانست مقابل هزاران هوادار برنده از زمین خارج شود.

پاس گرگان و شهداب یزد؛ حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

شاگردان کوزه‌لی امروز نیز پس از یک هفته تمرین سخت و فشرده و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تازه اضافه شده به جمع خود، تلاش دارند شکست سه بر یک دور رفت در رامسر را جبران کنند و آرام آرام به روزهای اوج خود برگردند.

گنبدی‌ها با پیروزی در مسابقه امروز و در صورت شکست شهرداری ارومیه مقابل فولاد سیرجان، یک پله در جدول صعود خواهند کرد و امیدوارند با پیروزی در مسابقه هفته آینده مقابل تیم شهرداری ارومیه شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

شهرداری‌چی‌های گنبدکاووس نیز پس از حضور کوزه‌لی، احد ارمشی را به عنوان کمک مربی در لیست خود اضافه کردند و پس از جدا شدن «امیر افشار»، تاکنون «ادریس دانشفر» و «سامان فائزی» را از سایپا، «عبدالحمید چوگان» را از ایفاسرام اردکان و «رسول آقچه‌لی» را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha