طلسم بردهای خانگی پاس گرگان مقابل شهداب یزد شکسته شد + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی مقابل پاس گرگان طلسم بردهای خانگی این تیم را شکست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های والیبال پاس گرگان و شهداب یزد از هفته پانزدهم دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز چهارشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در یک بازی حساس، نزدیک و نفس‌گیر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهدای با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم پاس که تاکنون در زمین خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نباخته بودند، با ترکیب هادی شورکابی، امیرحسین صداقت، سلیم چپرلی، متین احمدی، سجاد سیفی‌نیا (کاپیتان) و شایان شاهسوند در کنار حسین حاجی‌کلاته به عنوان لیبرو وارد زمین شدند.

محمدرضا تندروان سرمربی شهداب که تیمش از فصل‌ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر والیبال تاکنون در مقابل پاس شکست نخورده بود، برای ادامه نوار پیروزی‌های خود، در ترکیب نخستین برای این بازی، ایلشن داودی‌پور، مسعود غلامی (کاپیتان)، سینا نیک‌پور، محمد ولی‌زاده، بهنام حاجی‌پور و رادوسال پاراپانو را به همراه محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو به میدان فرستاد.

بازیکنان پاس در دست اول این مسابقه، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و با حساب ۱۶ بر ۲۵ مغلوب مهمان خود شدند.

در دست دوم شاگردان سنگدوبینی به تلافی شکست دست وارد از ابتدا با زدن سرویس‌های هدف‌دار و دفاع روی تور خوب، برتری خود را حفظ کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند.

دست سوم ۲ تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و تیم پاس در این دست با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ از حریف خود پیش افتاد، اما تجربه بالای بازیکنان شهداب، در پایان باعث شد تا این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود آنان رقم بخورد.

بازیکنان تیم پاس که چیزی برای از دست دادن نداشتند دست چهارم را با قدرت بیشتری آغاز کردند تا شاید بتوانند با پیروزی در این دست، بازی را به دست پنجم بکشانند، آنان در حالی که ۲۴ بر ۲۲ از حریف جلو بودند و تنها یک امتیاز برای پیروزی نیاز داشتند، این دست را با حساب ۲۶ به ۲۴ واگذار کردند تا هر سه امتیاز کامل این بازی به سبد شهداب اضافه شود.

محمدرضا حضرت‌پور لیبرو ملی‌پوش شهداب در دست چهارم این مسابقه به علت اعتراضات مکرر به داور با دریافت کارت همزمان کارت قرمز و زرد از محوطه بازی اخراج و به رختکن تیم هدایت شد.

مسابقه رفت ۲ تیم در یزد نیز با نتیجه سه بر یک به سود شهداب به پایان رسیده بود.

تیم پاس گرگان در پایان هفته پانزدهم با ۹ برد و ۶ باخت و مجموع ۲۴ امتیاز و یک پله سقوط در رده چهارم قرار گرفت و در بازی شانزدهم خود چهارشنبه هفته آینده در تهران به مصاف پیکان می‌رود که در مسابقه رفت ۳ بر ۲ این تیم را شکست داده بود.

یزدی‌ها با پیروزی امشب امتیازات خود با ۹ برد و ۶ باخت به عدد ۲۸ رساندند و با سه پله صعود در مکان دوم قرار گرفتند تا در هفته بعدی در زمین خود میزبان مس رفسنجان باشند که بازی رفت را با حساب سه بر یک واگذار کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha