۸۳ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب ۴۷۶ مصوبه در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید گفت: ۸۳ درصد این مصوبات عملیاتی شده است.

جواد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون ۹۸ یکشنبه حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی با حضور مقام عالی استان و تیم اقتصادی استانداری برگزار شده که همزمان با هر یکشنبه به چند کارخانه و تولیدی مراجعه و درصدد پیگیری مشکلات آنها بودیم.

وی افزود: ۴۷۶ مصوبه اختصاصی ویژه خود کارخانه در بازدید از ۲۳۱ واحد تصویب شده که از این تعداد ۸۳ درصد اجرایی شده است.

وی با اشاره به جزییات مصوبات این طرح اضافه کرد: ۱۵۱ مصوبه از این مجموعه مربوط به حوزه مالی و تسهیلات بانکی است که ۱۳۳ مصوبه از آنها اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به احیای واحدهای راکد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۴۸ واحد احیا شده و تمامی آنها در سایت اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی بارگذاری شده است.
۸۳ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

کرمی با تاکید بر احیای واحدها در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید نیز گفت: در بازدید یکشنبه‌ها نیز ۱۹ واحد راکد ضمن عارضه یابی شناسایی شدند که تاکنون ۱۰ مورد ضمن فعال شدن به دامنه اقتصاد بازگشته و راه‌اندازی شده است.

وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی یکی از مطالبات جامعه و از اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم است که در تناسب آن یکشنبه‌های حمایت از تولید در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی در هر یکشنبه با حضور در ۲ واحد تولیدی تمامی موانع موجود آن واحد را بررسی و با حضور مدیران اقتصادی دستور پیگیری و عملیاتی دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha