۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85333784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جسد قاتل در یکی از استان‌های همجوار زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در پی قتل مرد ۴۳ ساله از کشف جسد قاتل در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و گفت: علت مرگ تحت بررسی است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان،‌ سرهنگ " محمد امینی "روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی قتل مرد ۴۳ ساله و متواری شدن قاتل در این شهرستان، جسد قاتل در یکی از استان های همجوار کشف شد.

وی اظهار داشت: با اقدام به موقع پلیس یک نفر به جرم معاونت در قتل دستگیر شد و تحت بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با احراز مشخصات قاتل، تحقیقات میدانی از متواری شدن او به یکی از استان های همجوار حکایت داشت که در ادامه با کشف یک فقره مرگ مشکوک در یک پارک مشخص شد جسد متعلق به قاتل تحت پیگرد است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با تطابق کامل مشخصات قاتل با این جسد، تصریح کرد: علت مرگ تحت بررسی پزشکی قانونی است.

کشف کالاهای توزیعی احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف احتکار کالاهای توزیعی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی افزود: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالای اساسی و معیشتی مردم در یکی انبارهای حاشیه شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضور نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، انواع مواد غذایی شامل برنج و روغن احتکار شده کشف و انبار مورد نظر را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شده است، ارزش محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

کشف ۲۹ هزار کیلوگرم کود و سموم شیمیایی فاقد مجوز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۲۹ هزار کیلوگرم کود و سموم شیمیایی فاقد مجوز و قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در یک واحد کارگاهی در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله از منابع معتبر خبری مبنی بر تهیه و توزیع کود و سموم کشاورزی فاقد مجوز و قاچاق در یک واحد کارگاهی واقع در شهرک صنعتی اشراق زنجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این محل ۲۹ هزار کیلوگرم کود و سموم شیمیایی فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، با قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پیام تسلیت سردار طراقیه به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام " سید رضی موسوی "


فرمانده انتظامی استان زنجان در پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام "سید رضی موسوی" قهرمان ملی کشورمان در سوریه را به همه شهروندان محترم تسلیت گفت.

سردار محمد طراقیه در متن این پیام آورده است:‌ سردار سید رضی موسوی، مصداق مجاهدان فی سبیل الله در راه دفاع از اسلام و دین است که کیلومترها آن طرف تر دور از وطن در مصاف کفر و شیطان سال ها دوشا دوش سردار دل ها سپهبد شهید "سلیمانی" در خاک سوریه جنگ کرد و در پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه ماند و مسکن گزید. تا آنجا که "سید رضی" در معادلات دشمن به عنوان فرمانده تاثیرگذار سپاه قدس سرشناس و مغز متفکر شناخته شد و در یک نقش شوم برای مصاف با این بزرگ مرد قهرمان، نه رو در رو که بزدلانه با سه موشک نفوذپذیر زرهی، منزل مسکونیش در زینبیه دمشق مورد هدف قرار گرفت و این سردار سرافراز اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بسی افتخار بزرگی است که این سید بزرگوار از دلدادگان خطه غواصان دریا دل است. مسلما ضایعه فقدان این سردار بزرگ قلوب همه انسان های آزاده را به درد می آورد ولی آنچه مسلم تر است این است که شهادت آرزوی این مرد بزرگ بود.
بنده از طرف خودم و همکاران عزیزم، شهادت این دلاورد مرد عرصه مقاومت را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و هم استانی های زنجان تبریک و تسلیت عرض می کنم و امیدوارم افتخار شهادت تحت زعامت ولی امر مسلمین روزی ما نیز باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha