۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85336277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی قرارگاه قرآنی در پایگاهها و نواحی بسیج شهرستان ملارد

ایرنا - ملارد -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد هدف از ایجاد قرارگاههای قرآنی را مانوس شدن بیشتر بسیجیان با قرآن و آشنایی با مفاهیم و آموزه های متعالی و نجات بخش این کتاب آسمانی عنوان کرد . 

به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد روز پنجشنبه تاکید کرد: قدم برداشتن در این مسیر ارزشمند و ماندگار بوده و انسانها به میزانی که به قرآن متصل باشند از آلودگی ها دور خواهند ماند . جهانی نژاد افزود هرکدام از اقشار تخصصی بسیج باید آیاتی را که مرتبط با آن قشر هستند به خوبی شناخته و چراغ راه قرار دهند .

وی تصریح کرد : برای نمونه آیات ارزشمندی در قرآن برای کسب و کار ،تعلیم و تربیت ،طبیعت و حقوق متقابل انسانها وجود دارد که قشرهای تخصصی مانند بسیج اصناف ، دانش آموزی ، کشاورزی و حقوقدانان باید با انها مانوس باشند .

فرمانده سپاه ملارد اضافه کرد: عرصه های همکاری بسیج محلات و پایگاهها با بسیج اقشار شناسایی و از ظرفیت های متقابل برای اجرای اهداف و وظایف محوله استفاده شود .
جهانی نژاد از حاضرین خواست تا برنامه ها و ایده های خود در این باره را به دبیرخانه بسیج اقشار منعکس کنند تا در دستور کار قرار گیرد .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha