۸ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85336803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: پیگیر حل مشکلات بازارچه‌های مرزی هستیم

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: دنبال این هستیم مشکلات مربوط به بازگشایی بازارچه های مرزی را از طریق هماهنگی با دولت مرکزی عراق، اقلیم کردستان و در داخل، برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان سروآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث مرز و بازارچه‌های مرزی، نیازمند فرآیند هماهنگی با دولت مرکزی عراق، اقلیم کردستان و هماهنگی‌هایی در داخل است که دنبال می‌کنیم اما وعده‌ و تاریخی برای رفع آن نمی‌توانیم اعلام کنیم.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم از ظرفیت مرز بیشترین استفاده را بکنیم کمااینکه اتفاقات خوبی در مناطق دیگر استان افتاده و رضایت‌مندی خوبی به بار آورده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ سفر شهرستانی داشته است، افزود: یک دور کامل سفر به مراکز شهرستان‌ها انجام شده و طرح‌های عمرانی و اقتصادی مورد بازدید قرار گرفته است و در دور جدید سفرها، بنای ما بر این است از مراکز بخش‌ها و روستاهای دارای اولویت، بازدید و مسائل را حل کنیم.

زارعی‌کوشا یادآور شد: خرسندیم که در سفر قبلی به شهرستان سروآباد و روستای دزلی وعده هایی که دادیم امروز عملی شده و مشکل آب شرب و بهسازی معابر این روستا برطرف شده است.

وی اضافه کرد: برای خود شهر سروآباد و تعدادی روستا نیز ایجاد مخزن آب مطرح شد که در قالب طرح جهاد آبرسانی مشکل آب چند روستا رفع شده و امیدواریم باقی روستاها نیز برطرف شود.

استاندار کردستان به بحث اشتغال در سروآباد نیز اشاره کرد و گفت: معتقدیم یکی از مزیت‌های این شهرستان، باغات و شیلات است که از شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی خواستیم تمام تلاششان را بکنند آب برای توسعه باغات و شیلات پمپاژ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha