۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85337577
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای قضایی چهارمحال و بختیاری

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85337577
مهمترین خبرهای قضایی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- متلاشی شدن باند سرقت از واحدهای تجاری شهرکرد، تاکید بر ضرورت تقویت صلح و سازش دعاوی در دوایر اجرای احکام مدنی و خانواده و تاکید بر تجهیز و توسعه اماکن ورزشی رها شده از مهمترین خبرهای حوزه دادگستری و قضایی چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، عسگری معاون دادستان مرکز استان اعلام کرد: باند سارقین از مغازه‌ها در شهرکرد با همکاری ضابطین قضایی در دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیر شدند.

مهمترین خبرهای قضایی چهارمحال و بختیاری

ضرورت تقویت صلح و سازش دعاوی در دوایر اجرای احکام مدنی و خانواده

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در بازدید از دادگستری شهرکرد با بررسی کمی و کیفی موجودی پرونده‌ها بر تلاش کارکنان اداری و قضایی برای صلح و سازش در دعاوی تأکید کرد و گفت: دوایر اجرای احکام مدنی و خانواده ظرفیت بسیار خوبی برای صلح و سازش دارند و از این رو کارکنان و قضات این دوایر در زمان رسیدگی به پرونده‌ها، باید تلاش خود را بر صلح و سازش میان اصحاب دعوی قرار داده و در صورتی که سازش مُیسر نشد با سرعت عمل، روند قانونی پرونده و اجرای احکام صادره را پیگیری کنند.

محمد رزم تصریح کرد: برقراری صلح و سازش ضمن آنکه موجب می‌شود پرونده‌ها سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، رضایت قلبی شهروندان و ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

در بازدید رییس کل دادگستری استان از دادگستری شهرکرد وضعیت ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی، اتقان آرا و صدور آراء جایگزین حبس در محاکم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مهمترین خبرهای قضایی چهارمحال و بختیاری

تجهیز و توسعه اماکن ورزشی رها شده باید به صورت جدی پیگیری شود

دادستان مرکز استان در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بازدیدهای دادستانی از اماکن ورزشی و لزوم رعایت حقوق بیت‌المال، تجهیز و توسعه‌ این مکان‌ها باید پیگیری شود.

سید نصرالدین صالحی با تاکید بر پیشگیری از بِزه‌دیدگی افراد جامعه و به‌ویژه نسل جوان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان باید علاوه بر پیگیری امور ورزشی، امور جوانان را نیز با اهتمام و جدیت پیگیری کند.

همکاری دستگاه قضایی استان و اداره کل ورزش و جوانان در زمینه آموزش‌های همگانی پیشگیری از وقوع جرم از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha