۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85338740
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

لیگ‌های پایه فوتبال گیلان تعطیل شد

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85338740
لیگ‌های پایه فوتبال گیلان تعطیل شد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان از تعطیلی لیگ‌های پایه این استان به دلیل زمان امتحانات دانش آموزان خبر داد.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل آغاز امتحانات دانش آموزان، لیگ‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان استان گیلان تعطیل شد تا دانش آموزان فقط به فکر امتحانات خود باشند.

وی افزود: البته پس از اتمام امتحانات دوباره لیگ‌های فوتبال پایه استان گیلان در رده‌های سنی مختلف پیگیری خواهد شد و امیدواریم که در ادامه نیز شاهد بازیهای زیبا و کشف استعدادهای مناسب در این رشته ورزشی در استان باشیم.

وی به لیگ‌های پایه و جدول رده بندی این مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: در رقابت های فوتبال لیگ نونهالان گیلان که با حضور ۱۲ تیم پیگیری می‌شود، تا پایان هفته شانزدهم، تیم سپیدورد رشت با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال اتحاد فومن با ۳۰ امتیاز دوم است و شهرداری ماسال با ۲۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: همچنین در رقابتهای لیگ نوجوانان استان گیلان که ۱۲ تیم حضور دارند، تا پایان هفته چهاردهم تیم فراز لاهیجان که یکی از شانس های کسب مقام قهرمانی بشمار می‌رود، با کسب ۳۹ امتیاز در مکان نخست قرار دارد، اتحاد فومن با ۳۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته و ملوان ب بندرانزلی نیز با ۲۸ امتیاز سوم است.

وهابی ادامه داد: در رقابتهای فوتبال لیگ جوانان استان گیلان که با حضور ۱۲ تیم در حال پیگیری است، تیم بنادر و دریانوردی بندرانزلی تا پایان هفته پانزدهم با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه نخست قرار دارد، تیمهای مدرن گیل رشت و ایرالکو رضوانشهر با کسب ۳۲ امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha