۱۷۳ میلیارد ریال کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان شاهرود پرداخت شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شاهرود گفت: ۱۷۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

محمد مهدی اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌های معیشتی به یکهزار و ۹۹۷ خانوار مددجوی تحت پوشش پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی به صورت ماهیانه و بر اساس تعداد افراد خانواده‌ها پرداخت می‌شود، ابراز کرد: بخشی از این میزان کمک به یکهزار و ۲۴۳ خانوار زن سرپرست خانواده دچار فوت همسر، زندانی سرپرست خانوار، طلاق، متارکه و بدسرپرست تعلق گرفت.

رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شاهرود اظهار کرد: حمایت از ۹۴۸ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش با پرداخت کمک هزینه تحصیل و شهریه دانشگاه از دیگر خدمت این نهاد است.

اصغری با بیان اینکه هفت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال کمک‌هزینه درمان‌(فرانشیز) از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد، افزود: این میزان هزینه درمان به ۹۱۷ بیمار صعب العلاج، بیماران خاص، سالمندان زمین‌گیر و سایر بیماران پرهزینه درمانی تعلق گرفت.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری هم‌اکنون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت بگیر و ۵۴۷ خانوار تک و چند خدمتی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha