۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شاهرود فراهم شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ۴۰۰ فرصت شغلی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال وام بانکی برای مددجویان این شهرستان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اصغری روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: این وام‌های بانکی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و همچنین اعتبارات اشتغالزایی ۱۳ بانک عامل فراهم شده است.

وی از کسب رتبه نخست کمیته امداد شاهرود در زمینه ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: با مشارکت و همکاری فعالان حوزه کسب و کار و بانک‌های عامل این نهاد طی سال جاری توانست در زمینه درصد جذب و تحقق فرصت‌های شغلی حائز رتبه اول در استان شود.

اصغری به پرداخت وام کارفرمایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: با پرداخت این وام زمینه اشتغال به کار و بیمه تامین اجتماعی ۳۰ نفر از مددجویان فراهم شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود تصریح کرد: حمایت از طرح‌های دانش بنیان و تولیدی از جمله طرح‌های نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس از اولویت‌های ایجاد اشتغال این نهاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مدل اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل استعدادسنجی و مشاوره شغلی، آموزش، اجرای طرح اشتغال، کاریابی، کمک به پایدارسازی طرح و نظارت هوشمند بر طرح‌های اشتغال طی سه الی پنج سال است.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری هم‌اکنون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت بگیر و ۵۴۷ خانوار تک و چندخدمتی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha