میز خدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور مدیران ارشد هرمزگان در قشم بر پا شد

قشم - ایرنا - استاندار هرمزگان به همراه شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان امروز (پنجشنبه) با حضور در مصلی امام علی (ع) شهرستان مرزی قشم در راستای پاسخگویی به مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردمی قشموندان و ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس میز خدمت برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی همراه با دیگر مسوولان استان هرمزگان، امروز پنجشنبه با حضور در مصلی امام علی (ع) نگین خلیج فارس و در جمع مردم شهر قشم میز خدمت تشکیل دادند تا خواسته ها و مشکلات مردم این شهر را بررسی و تعیین تکلیف کنند.

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور مدیران ارشد هرمزگان در قشم بر پا شد

در اجرا و بر پایی این میز خدمت "بی واسطه با مردم" مدیران کل جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، کمیته امداد، ورزش و جوانان، بهزیستی، شیلات و محیط زیست استان هرمزگان از جمله مدیرانی هستند که به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه ریاست، امور اقتصادی و حراست استانداری، بنادر و دریانوردی، گمرک، دامپزشکی، ثبت اسناد و املاک، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سرپرست مخابرات این استان نیز در قالب این میز خدمت پاسخگوی مشکلات قشموندان هستند.

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور مدیران ارشد هرمزگان در قشم بر پا شد

استاندار هرمزگان صبح امروز در راس هیاتی با استقبال رسمی فرماندار، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و جمعی از مسوولان استانی به منظور حضور در این میز خدمت از طریق بندر مسافری شهید غلامشاه ذاکری وارد شهرستان قشم شد.

دوستی در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به این شهرستان مرزی با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مسوولین شهرستانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان مرزی ادای احترام کرد.

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور مدیران ارشد هرمزگان در قشم بر پا شد

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha