مروری بر عناوین مطبوعات ۱۶دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا-مطبوعات شیراز روز شنبه ۱۶دی‌ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ورزشی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین در شماره ۲۰۱۷ خود با عنوان زمین تب و لرز دارد را برجسته است کرده است،‌ رقابت ۳۷ نفر برای تصدی یک کرسی بهارستان،‌ اقتصاد باید مردمی باشد،‌ داعش محصول سیاست آمریکاست و حالا جوان های شیرازی با انگیزه تمرین می کنند به نقل از بازیکن شیرازی تیم بسکتبال لیموندیس از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه سبحان چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۸۸ خود با عنوان تنور انتخابات داغ می شود اشاره به تایید صلاحیت ۶۶۸ نفر برای انتخابات دوره دوازدهم بهارستان از فارس،‌کرده است،‌ لطفعلی خان زند در مسیر گردشگری،‌ مشکلات را باید از زبان مردم شنید و انتقام همه شهیدان گرفته خواهد شد از دیگر عناوین این روزنامه است.

افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۱۸۵ خود، دعوت از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در منطقه هفت شیراز،‌ با متعرضان انفال و منابع طبیعی با قاطعیت بر خورد می شود،‌ هر خونی به دست داعشی ها ریخته شود اساس آن آمریکا و اسرائیل است و علما،‌ شخصیت ها و مسئولان فارس حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند نیز منتشر کرده است.

همچنین روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۵۰، عناوینی همچون تجمع نمازگزاران شیرازی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان،‌ ناکامی اسرائیل با ریختن خون بی گناهان پاک نمی شود و کاشت بذر بادام کوهی در پارک ملی بمو برای دهمین سال متوالی را منعکس کرده است.

تماشا دیگر روزنا مه چاپ شیراز هم عناوینی همچون،‌ رقابت پنج نمایش برگزیده فارس در مسیر راه ابریشم، صادرات میوه فارس در فارس به سیب درختی محدود شده است و نمایان شدن دست های پلید صهیونیست ها در حادثه کرمان را برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۶۳ خود عناوینی همچون،‌ شمارش معکوس برای دوئل ۳۷ نفره در مجلس،‌ ۲۷۵ کارشناس رسمی دادگستری فارس تحلیف شدند،‌ چوب تقلب،‌لای چر خ قطعات خودروهای سنگین و گلگشت در گلستان گرشگری فارس پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha