۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85330241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات دوم دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه دوم دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۳۸ خود عنوان اصلی صفحه نخست را به نقل از وزیر امور خارجه ‘در مباحث حاکمیتی با کسی تعارف نداریم’ انتخاب کرده است.

تاکید امام جمعه شیراز بر رفع موانع ازدواج و فرزندآوری، زمینه اشتغال افراد بازگشته از اعتیاد فراهم می شود به نقل از استاندار فارس، همکاری دانشگاه شیراز با وزارت اقتصاد برای بهبود سیاستگذاری اقتصادی کشور، دبیرخانه بافت تاریخی شیراز تشکیل شود و هزینه های خدمات مهندسی برابر قانون دریافت می شود از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۵۱ صفحه جنوب خود عناوینی همچون گام محکم شهرداری شیراز برای توسعه حمل و نقل عمومی، انهدام ۶۲ باند قاچاق مواد مخدر در فارس، قطار صدرا روی ریل توسعه، نزدیک به ۳۰ درصد از جوانان جامعه انگیزه‌ای برای ازدواج ندارند به نقل از امام جمعه شیراز و زمینه اشتغال افراد بازگشته از اعتیاد در فارس فراهم می شود به نقل از استاندار فارس برجسته کرده است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۷۶ خود به عناوینی همچون مدیریت شهری شهر صدرا در مسیر رفع گره های حمل و نقل و ترافیک، هیچ پروژه ای حتی نیمه تعطیل در کلان شهر شیراز وجود ندارد به نقل از شهردار شیراز، ۳۰ درصد جوانان انگیزه ای برای ازدواج ندارند به نقل از امام جمعه شیراز شورای مهارت آموزی در استان تشکیل شود به نقل از استاندار فارس اشاره کرده است.


روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز برای صفحه نخست شماره ۲۰۰۵ خود عناوینی همچون تامین واگن برای شهر زیرزمینی شیراز، عزم جهادی برای توسعه پایدار صدرا، موانع ازدواج و فرزندآوری باید رفع شود به نقل از امام جمعه شیراز، ارائه خدمات مهندسی بدون افزایش به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس برگزیده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۴ خود مطالبی از جمله افزایش سرعت قطار توسعه شیراز، توسعه صنعت گردشگری مسیر اصلی رشد اقتصاد ایران، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در پنج سالن میزبان علاقمندان است، شورای مهارت آموزی دانش آموزی در فارس تشکیل شود به نقل از استاندار فارس و انصراف هفت هزار نفر از تشکیل پرونده قضایی در فارس پس از دریافت مشاوره را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۳ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: عملیات همزمان سه خط مترو در شیراز، تامین ۲۰۰ واگن مترو در اولویت قرار گرفت، انصراف هفت هزار نفر از تشکیل پرونده قضایی در فارس پس از دریافت مشاوره به نقل از رییس کل دادگستری فارس و زمینه اشتغال افراد بازگشته از اعتیاد فراهم می شود به نقل از استاندار فارس.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha