۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85345637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجامع علمی برای رفع بحران آب کاشان نقش آفرین باشند

کاشان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت:مجامع علمی از جمله دانشگاه های در خصوص رفع بحران آب و خشکسالی و تبعات اجتماعی و فرهنگی آن در منطقه کاشان باید بیشتر نقش آفرین باشند.

محمدرضا اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بزرگترین بحران پیش روی شهرستان کاشان و کشور بحران محیط زیستی و آب است، شایسته است که بیشترین تحقیقات، مقالات و پایان نامه های علمی و دانشگاهی به این موضوع اختصاص یابد و در واقع دانشگاه‌ها باید در این حوزه به کمک بخش اجرایی بیایند.
وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده تا زمینه‌های لازم برای حمایت از پروژه‌های مرتبط با حوزه آب و فاضلاب را فراهم کند و حتی گاهی در این موضوع پا را از چارچوب‌ وظایف سازمانی خود فراتر نهاده و در سطح کلان‌تر از منطقه به پژوهش پرداخته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان کرد: دانشگاه‌های ما ظرفیت لازم برای ارائه طرح‌های ملی در حوزه آب و فاضلاب را دارند و شرکت آبفای کاشان نیز از هر پژوهشی در این حوزه استقبال می‌کند.
اسدی افزود: کمیته تحقیقات در شرکت آبفای کاشان، با مجموعه علمی شهرستان به صورت مستمر ارتباط دارد،با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه‌های لازم برای ارتباط با سایر دانشگاه‌های معتبر کشور نیز فراهم شده است.
وی اظهار کرد: تلاش شده تا پروژه‌های آبفا مساله محور و در راستای حل مشکلات موجود باشد و خوشبختانه در این حوزه نیز گام های موثری برداشته شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha