۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85349881
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دارندگان فیش حج تمتع تیر۱۳۸۶ برای پیش ثبت‌نام مراجعه کنند

اردبیل - ایرنا - سازمان حج و زیارت استان اردبیل از دارندگان فیش حج تمتع تا پایان تیرماه ۱۳۸۶ خواست تا ۲۵ دی ماه جاری به صورت اینترنتی یا با مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان اردبیل روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای از دارندگان فیش حج تمتع تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۸۶ که در بانک ملی سپرده‌گذاری داشتند خواست تا ۲۵ دی پیش ثبت‌نام خود را به صورت اینترنتی یا با مراجعه به دفترهای زیارتی زیر نظارت این سازمان انجام دهند.

بر اساس این اطلاعیه ، متقاضیان تشرف به حج تمتع باید به سامانه رزرو مراجعه و با تکمیل فرایند ثبت‌نام خود، نسبت به واریز هزینه سفر به صورت علی‌الحساب به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اقدام نمایند.

بنابر این اطلاعیه در صورت مراجعه نکردن افراد، اولویت‌های بعدی به صورت روزشمار برای پیش ثبت‌نام دعوت خواهند شد تا ظرفیت گروه‌های تخصیصی در نظر گرفته شود و تکمیل گردد و سهمیه افرادی که به هر علتی موفق به تکمیل فرایند ثبت‌نام نشوند نیز برای سال‌های آتی حفظ خواهد شد.

کشف هفت هزار بطری روغن ترمز تقلبی

روابط عمومی دادگستری استان اردبیل نیز در مطلبی از کشف و ضبط هفت هزار عدد بطری روغن ترمز با مارک و محتوای تقلبی در شهرک صنعتی نمین در جریان بازدید دادستان‌ این شهرستان خبر داد.

حسن شاهی، دادستان نمین در این زمینه گفت: با توجه تقلبی بودن روغن‌ها دستور قضایی لازم از سوی دادستانی برای معدوم‌سازی روغن‌ها و پلمب محل صادر شد.

وی همچنین از شناسایی و بازداشت یک نفر در ارتباط با این پرونده خبر داد و بیان کرد: پرونده متهم در دادسرای عمومی و انقلاب نمین در مرحله رسیدگی قرار دارد.

ضرورت خودداری از خرید و فروش طلا خارج از شبکه رسمی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز بر ضرورت خودداری شهروندان از خرید و فروش طلای خارج از شبکه رسمی تاکید کرد.

جلال آفاقی با اشاره به گزارش‌ها در مورد خرید و فروش طلای دست‌دوم، کم عیار، سرقتی و بدلی به‌جای طلا در فضای مجازی گفت: این امر موجب بروز گرفتاری‌های بسیاری برای خریداران، بازاریان، دستگاه قضا و نیروی انتظامی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در چنین معامله‌هایی مباحثی مانند پولشویی، تقلب و کلاهبرداری وجود دارد، مردم از خرید و فروش طلا در خارج از شبکه رسمی بازار خودداری کنند؛ در این راستا با مدیران سایت‌ها، کانال‌ها و صفحه‌های مجازی مرتبط با خرید و فروش طلای خارج از شبکه رسمی برخورد می‌شود.

ارائه ۵۰۰ ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم»

روابط عمومی شهرداری اردبیل نیز به نقل از رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اعلام کرد: افزون بر ۵۰۰ ایده از سوی مردم به جشنواره "اگر من شهردار بودم" ارائه شده است.

اباصلت ابراهیمی افزود: این جشنواره با هدف جمع‌آوری ایده‌ها و راهکارها در حوزه مدیریت شهری در رده دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۲ بهمن می‌توانند طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارهای عملیاتی خود را در محورهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگ شهری، عمران شهری، خدمات شهری و محیط زیست، زیباسازی، حمل و نقل و ترافیک ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره "اگر من شهردار بودم" از سال گذشته آغاز شده است، بیان کرد: منتخبان این جشنواره در مراسمی با حضور شهردار اردبیل تجلیل خواهند شد.

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره سرود ترنم مهر

همچنین رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در مطلبی دیگر از دریافت حدود ۵۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره سرود ترنم مهر خبر داد که با مشارکت حوزه هنری، کانون فرهنگی مساجد، سپاه حضرت عباس (ع) و آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

وی با اشاره به داوری اثرهای ارسالی بخش‌های تولید و تقلیدی در پنج محور مقاومت و حماسه، ملی، آیینی، فرهنگ شهروندی، هویت معنوی دارالارشاد و آزاد داوری افزود: آیین اختتامیه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و جشنواره با تجلیل از گروه‌های منتخب به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha