امام جمعه جیرفت: حضور مردم راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و حتی امنیتی موجب خنثی‌سازی توطئه و نقشه دشمن می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار کرد: ترویج حضور و نقش آفرینی مردم به عنوان رکن مهم اداره صحیح کشور وظیفه هر صاحب صدا و منبر است.

وی یادآور شد: راهبرد آمریکا هم خروج مردم از صحنه است تا نگذارند آنها در صحنه های انقلاب حضور پیدا کنند.
حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه آمدن مردم به وسط میدان و کار را به دست گرفتن برای آمریکا سخت است افزود: دشمنان تلاش می‌کنند حضور مردم را در مناسبت های مهم همچون ۹ دی و اربعین کوچک بشمارند.
وی ادامه داد: تلاش رسانه‌های بیگانه برای مایوس کردن مردم بویژه جوانان از آینده است و ترساندن از قدرت‌ها و رژیم صهیونیستی یکی دیگر از ابزارهای دیگر آنها به شمار می رود.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه و از دیگر ابزارهای آن علیه ملت ایران است.
وی با اشاره به انتخابات مهم اسفند گفت: دشمن ماه‌ها در حال تلاش است و از طریق رسانه‌ها مرتب تلاش می کند حضور مردم را کمرنگ کند تا مشارکت به حداقل برسد.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه با مشارکت در انتخابات در تحول و سیاست کشور نقش آفرین خواهیم بود اضافه کرد: با جهاد تبیین و رفع شبهات زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: مردم با بصیرت و تدین این انتخابات را به انتخاباتی پرشور و حداکثری تبدیل خواهند کرد تا مایه خجالت و بی آبرویی دشمنان انقلاب اسلامی و سرافرازی همه انقلابیون جهان باشد.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه مهمترین مساله بین المللی هم مساله فلسطین است ادامه داد: رژیم اسراییل کودک کش بعد از سه ماه با وجود این میزان از جنایات به هیچکدام از اهدافش دست نیافت و جهانیان فهمیدند بازنده این جنگ، این رژیم و پشتیبانان آن هستند.
وی از وزارت جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و نمایندگان مجلس خواست کشاورزان جنوب استان را فراموش نکنند و گفت: با وضعیت بازار فروش محصولات، شرایط برای آنها سخت و آزاردهنده است و می‌خواهیم مسئولان تلاش کنند دغدغه کشاورزان برطرف شده و قیمت عادلانه‌ای که هزینه های کاشت، داشت و برداشت را رفع کند تعیین شود.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha