ادارات هشت شهرستان استان اردبیل به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل شد

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، امروز یکشنبه (۲۴ دی) ادارات هشت شهرستان‌ این استان به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، کاظم دبیر افزود: ادارات شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشگین‌شهر ، گرمی ، بیله‌سوار و انگوت به دلیل شدت بارش برف و کولاک تعطیل می‌باشد.

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، امروز یکشنبه با شدت بیشتری همچنان ادامه دارد و همین امر موجب کندی تردد وسایط نقلیه در سطح شهر شده است.

روز گذشته و با توجه به هشدار قرمز اداره کل هواشناسی استان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان اردبیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

ادارات ۶ شهرستان استان اردبیل به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل شد

بارش برف که از عصر شنبه ( ۲۳ دی ۱۴۰۲)‌ در استان اردبیل آغاز شده سبب سپیدپوش شدن شهر و شادمانی شهروندان در روزهای سرد زمستانی شد ، این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز یکشنبه (۲۴ دی) در مناطق مختلف استان فعال خواهد بود.

بارش سنگین برف، یخبندان و سرما، جاده‌های استان اردبیل به خصوص مسیر آستارا و سرچم به اردبیل را مسدود کرد و مدارس این استان روز یکشنبه غیرحضوری و دانشگاه نیز تعطیل است.

با تشدید بارش از ساعات عصر، گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا مسدود شده و صدها خودرو و مسافر در این مسیر گرفتار شده و در راه مانده‌اند.

رانندگان عبوری از مسیر جاده اردبیل به سرچم نیز اعلام کردند که به علت شدت بارش برف، کولاک، یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده، این مسیر اصلی جاده‌ای نیز مسدود شده است.

رئیس پلیس راه اردبیل با هشدار به شهروندان در خصوص شدت بارش و یخبندان در تمامی مسیرهای جاده‌ای این استان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، کولاک و یخبندان، تمامی جاده‌های استان لغزنده است.

سرهنگ وحید علیپور افزود: به علت محدودیت دید و کولاک به‌ ویژه در گردنه‌ها، تردد در برخی مسیرهای جاده‌ای متوقف شده است و به همین علت شهروندان از سفرهای غیر ضروری در مسیرهای جاده‌ای اصلی و فرعی استان اردبیل خودداری کنند.

وی تاکید کرد: تمام رانندگان عبوری در مسیرهای جاده‌ای استان اردبیل در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی ترد د کرده و در نخستین محل مطمئن توقف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha