۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85356188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ خلبان در کارگاه تخصصی پروازهای ۲ نفره در زنجان شرکت کردند

زنجان - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: بیش از ۳۰ خلبان پاراگلایدر از ۱۵ استان در کارگاه تخصصی پروازهای ۲نفره (تندم) با حضور استاد برجسته این ورزش در سالن ۶ هزار نفری شهر زنجان شرکت کردند.

نرگس رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگاه تخصصی پروازهای دونفره (تندم) برای اولین بار با همکاری باشگاه هوانوردی سیمرغ و هیات انجمن های ورزشی در زنجان آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه می یابد.

وی هدف از اجرای این کارگاه را ارتقای دانش خلبانان پاراگلایدر عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی ۱۱ خلبان از استان زنجان حضور دارند و آموزش های لازم را در خصوص پروازهای ۲ نفره فرا می گیرند.

این مسوول اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها دوره مربیگری پروازهای هوایی نیز بهار سال آینده در راستای افزایش دانش و مهارت پروازی گروه های هدف برگزار خواهد شد.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات ورزشی توسعه پروازهای تفریحی است که در این راستا تلاش می شود فضای مناسبی در گاوازنگ یا در مکان دیگر منطبق با شاخص ها برای این رشته در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری دستگاه های متولی انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: تلاش می شود این امر مهم تا تابستان سال آینده به سرانجام برسد.

به گزارش ایرنا، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و عذرا واسعی معاون توسعه ورزش بانوان با حضور در محل تمرینات از نزدیک از روند برگزاری این دوره بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha