۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85356292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نگرانی صهیونیست‌ها درپی حمله موشکی قوی مقاومت

تهران-ایرنا- حمله موشکی قوی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین «نتیوت» در جنوب سرزمین‌های اشغالی ولوله‌ای را در میان صهیونیست‌ها به راه انداخته، طوری که آنها را به سرزنش خود واداشته است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، روزنامه «معاریو» در این باره به نقل از «تالی گوتلیب» نماینده «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) نوشت: آقای رئیس ستاد ارتش بمباران شدید نتیوت از منطقه‌ای انجام شد که نیروهای تحت فرمان تو از آنجا عقب‌نشینی کردند.

این حمله واکنش «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را نیز به همراه داشت.

بن گویر با اشاره به عقب‌نشینی یک لشکر ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه طی روز دوشنبه گفت: خروج نیروها از نوار غزه اشتباه بزرگی بود و به قیمت جانمان تمام می‌شود.

وی ادامه داد: غزه باید به شکل کامل اشغال شود تا به اهداف جنگ دست یابیم. ادامه جنگ همزمان با دور زدن کابینه از طریق شورای جنگ غیرقابل قبول است.

«رون بن یشای» تحلیلگر امور نظامی در روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نیز در این باره گفت: توقف جنگ پیش از آنکه موجب از بین بردن زیربناهای نظامی حماس و ترور رهبران آن شود، به قیمت از دست رفتن امنیت اسرائیل تمام خواهد شد و در چنین صورتی نخواهیم توانست به خارج سفر کنیم.

این ولوله پس از آن در میان مقامات رژیم صهیونیستی شکل گرفت که رسانه صهیونیستی از اصابت بیش از ۵۰ راکت مقاومت فلسطین از شمال غزه به شهرک صهیونیست نشین «نتیوت» در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمله امروز مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی، به یاس اشغالگران از پیروزی در جنگ علیه غزه دامن زد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، حمله مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی از مناطق (به زعم صهیونیست‌ها)، پاکسازی‌شده را رسوایی ارتش این رژیم در شمال نوار غزه دانست.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، عملکرد ارتش این رژیم در نوار غزه را زیر سوال برد و گفت که حمله موشکی مقاومت فلسطین، از منطقه «بیت‌حانون» در شمال نوار غزه صورت گرفت.

وی افزود: این حمله در حالی صورت گرفت که ارتش پیش از این گفته بود که منطقه بیت‌حانون را به کنترل خود درآورده و پاکسازی کرده است.

رسانه های صهیونیستی، همزمان با یکصدمین روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه منطقه نوار غزه، اذعان کرده بودند که مقاومت فلسطین درحال تقویت حضور در شمال این منطقه است و نصف منطقه تحت کنترل گروه های مقاومت قرار دارد.

این رسانه ها افزودند که ۲ هفته پیش، تنها ۳۰ درصد از مناطق شمالی نوار غزه تحت کنترل رزمندگان مقاومت بود.

رسانه های صهیونیستی با اعتراف به اینکه حماس به تدریج کنترل امور در شمال نوار غزه را پس می گیرد و نیروهایش به فعالیت ادامه می دهند، ورود به مرحله سوم جنگ در غزه را که توسط ارتش صهیونیستی اعلام شد، مرحله کوتاه آمدن از هدف شکست و نابودی مقاومت فلسطین توصیف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha