۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85360066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اوباش و قاچاقچی سلاح در چهارباغ

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85360066
دستگیری  اوباش و قاچاقچی سلاح در چهارباغ

کرج -ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت : شخصی که در سطح شهرستان چهارباغ ضمن خرید و فروش سلاح اقدام به سرقت از شهروندان با تهدید می کرد، در این استان دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روزشنبه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز مشخص شد یکی از اشرار منطقه سلطان آباد در شهرستان چهارباغ اقدام به قاچاق سلاح نموده و همچنین در زمینه سرقت با تهدید سلاح گرم نیز فعالیت دارد.
وی افزود: پس از اقدامات مقدماتی و شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران در یک عملیات ضربتی این فرد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبض سلاح گرم کشف کردند.
هداوند همچنین از کشف بیش از ۲ هزار دستگاه مودم خارجی قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در آزادراه شهید فلاحی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل بار مشکوک و دستور توقف آن را صادر می‌کنند.
وی افزود: در بازرسی‌ بار خودرو ،ماموران موفق به کشف ۱۲۰ دستگاه مودم خارجی شده و با ردزنی محل بارگیری این مودم‌ها، با هماهنگی مقام قضایی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به آنجا اعزام و در بررسی‌های تکمیلی ۲ هزار دستگاه مودم قاچاق دیگر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد : در این خصوص یک نفر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
وی بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوف حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

قتل برای سرقت فرش در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که با انگیزه سرقت فرش های گران قیمت اقدام به قتل یک مرد ۴۹ ساله در بیابان‌های اطراف استان تهران کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
سرهنگ "حکمت اله شجاعی" افزود: به دنبال ارجاع پرونده فقدانی یک مرد ۴۹ ساله به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.
وی بیان کرد: برابر بررسی اولیه پلیس مشخص شد که فرد فقدانی در زمینه خرید و فروش فرش‌های دستباف گران قیمت فعالیت داشته و آخرین تردد وی در جاده تهران قم حوالی فرودگاه امام خمینی ثبت شده بود.
رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی یک مظنون در این رابطه شدند و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در منطقه مهرشهر کرج دستگیر کردند.
شجاعی با اشاره به کشف خودرو فرد فقدانی در حوالی منزل متهم پرونده، اظهار کرد: به رغم انکارهای اولیه متهم به داشتن هرگونه ارتباط با فرد فقدانی، اما در نهایت با مشاهده مستندات متقن پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با انگیزه سرقت فرش‌های گران قیمت فرد مورد نظر، اقدام به قتل وی در بیابان‌های اطراف استان تهران کرده است.
وی با اشاره به کشف جسد مقتول در اطراف فرودگاه امام خمینی، گفت: قاتل نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha